اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برنامه پنجم توسعه

100 میلیارد تومان هزینه مباحث زیست محیطی فولادمبارکه شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل فولادمبارکه گفت: برای توسعه‌های آینده شرکت فولادمبارکه قراداد 100 میلیارد تومانی برای مباحث زیست محیطی منعقد کرده و تاکنون نیز 180 میلیارد تومان برای مباحث زیست محیطی هزینه شده است.

100 میلیارد تومان هزینه مباحث زیست محیطی فولادمبارکه شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد مسعود سمیعی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اصفهانی در حاشیه افتتاح پروژه‌های زیست محیطی فولادمبارکه با اشاره به اینکه فولادمبارکه جزو شرکت‌هایی است که تامین زیرساخت‌های فولادی کشور را بر عهده دارد، بیان داشت: محققان در این مجتمع فولادی در راستای بومی‌سازی در این سال‌ها قدم برداشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در راستای برنامه پنجم به فکر توسعه تولید هستیم، ادامه داد: این در حالی است که به موازات افزایش تولید صنعتی مباحث زیست محیطی نیز مد نظر قرار گرفته است.

مدیرعامل فولادمبارکه گفت: در حال حاضر ظرفیت تولید فولادمبارکه هفت میلیون تن است که در راستای برنامه پنجم توسعه این مجتمع باید به ظرفیت تولید 12 میلیون تن دست یابد.

وی افزود: برای توسعه‌های آینده شرکت قراداد 100 میلیارد تومانی برای مباحث زیست محیطی منعقد شده است.

سمیعی‌نژاد با تاکید بر اینکه تاکنون نیز 180 میلیارد تومان برای مباحث زیست محیطی هزینه شده است، گفت: فولادمبارکه در سال‌های فعالیت از نظر مباحث زیست محیطی و افتتاح طرح‌های اینچنینی پیشرو بوده است.

وی تاکید کرد: برآورد هزینه سیستم ثبت آن‌لاین آلایندگی این مجتمع فولادی دو میلیارد تومان است و انتظار داریم این پروژه تا شش ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

این مدیر فولادی افزود: این شرکت بالاترین تندیس تعالی سازمان‌ها را در سه سال متوالی کسب کرده است.

 وی گفت: فولادمبارکه سالانه 15 میلیارد تومان بابت زیرساخت‌های مترو اصفهان - مبارکه پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول