اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سالروز آزاد سازی خرمشهر صورت می‌گیرد

رزمایش یاد حماسه در شهرری

خبرگزاری فارس: رزمایش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرری به همت فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود.

رزمایش یاد حماسه در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رزمایش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرری در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر با عنوان به یاد حماسه برگزار می‌شود.

این رزمایش به همت فرهنگسرای ولاء شهرری برگزار می‌شود.

رزمایش حماسه با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه سوم خرداد و دلیری و پیروزی مردان خدا با حضور 16 مسجد شهرری و با مشارکت بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان ری برگزار می‌شود.

رزمایش یاد حماسه از شانزدهم تا هجدهم اردیبهشت ماه از ساعت 17 تا 23 برگزار می‌شود؛ مراسم اختتامیه این رزمایش نیز روز سه‌شنبه دوم خرداد ماه با حضور مسئولان، نام آوران و قهرمانان شهرستان ری و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار خواهد شد.

در این رزمایش که به یاد حماسه برگزار می‌شود، 16 تیم از کانون‌های فعال فرهنگی مساجد شهرری طی سه روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که در نهایت تیم برگزیده به صورت نمادین با تیم آمریکا رقابت می‌کند و سناریو فتح پرچم، با پایین آمدن پرچم آمریکا و بالا رفتن پرچم جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

علاقمندان برای حضور در این رزمایش می‌توانند به حوزه مقاومت شیخ صدوق(ره) واقع در شهرری، سه راه تقی‌آباد، روبروی کانون فرهنگی امام خمینی(ره) مراجعه کنند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول