اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه بروجرد:

همه عوامل مرتبط با مسکن مهر به موقع به وظایف خود عمل کنند

خبرگزاری فارس: معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد گفت: همه عوامل مرتبط با مسکن مهر بروجرد به موقع به وظایف خود عمل کنند.

همه عوامل مرتبط با مسکن مهر به موقع به وظایف خود عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، سجاد معین عصر امروز در جلسه بررسی مسائل مسکن مهر در این شهر گفت: هیچ عذری قابل پذیرش نیست و باید طوری برنامه‌ریزی شود که حجم بیشتر کار در زمان کوتاه‌تری صورت گیرد.

وی بیان کرد: در مسکن مهر بروجرد ما درگیر مسائل اولیه هستیم و انتظار داریم، شرکت‌های مرتبط با این موضوع مانند برق و آب و تلفن و نظام مهندسی، تعاونی‌ها وظایف خود را به موقع انجام دهند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد اضافه کرد: امسال دولت از بحث مسکن مهر خارج می‌شود و در بروجرد باید بعد از بحث مسکن مهر به توسعه کشاورزی بپردازیم.

وی اظهار داشت: ظرف یک هفته آینده باید مشکلاتی را که بین مسکن و شهرسازی و نظام مهندسی وجود دارد، حل شود تا سرعت در تکمیل مسکن مهر بالا رود.

معین تصریح کرد: ورودی سایت مسکن مهر در بروجرد مشکلاتی را دارد که ظرف یک هفته آینده شهرسازی، شهرداری و مسکن فرصت دارند، تا مشکل ورودی سایت را برطرف کنند.

وی متذکر شد: تکمیل مسکن مهر بروجرد در حال طولانی شدن است و باید برای تکمیل و سرعت بخشیدن به آن وارد عمل و کار شد.

معین یاد آورشد: به علت آماده نشدن مسکن مهر در بروجرد، افتتاح از پروژه مسکن مهر استان با حضور مقامات کشوری در شهر دیگری از استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول