اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش و تحقیقات اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان:

کیفیت سرلوحه کار آموزش اداره ورزش لرستان قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: سرپرست آموزش و تحقیقات اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان گفت: در سال جاری کیفیت سرلوحه کار آموزش اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان قرار می‌گیرد.

کیفیت سرلوحه کار آموزش اداره ورزش لرستان قرار می‌گیرد

فرانک شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده در سال 90 دوره‌های مربیگری داوری درجه 3، 2، 1 کلاس‌های کارآموزی، کوهپیمایی، نجات‌غریق، کلاس‌های کارگاهی در رشته‌های ژیمناستیک و ایروبیک برگزار شد.

وی اظهار داشت: سال گذشته تعداد کلاس‌های برگزار شده در بخش بانوان 67 دوره و در بخش آقایان 92 دوره بوده است.

سرپرست آموزش و تحقیقات اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان گفت: در سال جاری در نظر است با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان کلاس‌های ارتقای مربیگری و داوری، کلاس‌های کارگاهی و علمی و هم‌چنین مرحله دوم دوره‌های آنتروپومتری در کلیه شهرستان‌ها برگزار شود.

شرفی تصریح کرد: هم‌چنین حسن برگزاری دوره‌ها و کیفیت‌بخشی دوره‌ها در سال جاری و نظارت مستمر از کلیه کلاس‌ها در سطح استان با حضور مسئولین آموزش شهرستان‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: در بخش دوره‌های آموزشی پرسنلی با نیازسنجی انجام شده در سال جاری اقدام به معرفی کارکنان اداره‌کل ورزش و جوانان به دوره‌های عمومی و تخصصی می‌شود.

سرپرست آموزش و تحقیقات اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان گفت: 93 نفر از پرسنل اداره‌کل در 15 دوره مختلف در سال 90 شرکت کردند.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول