اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد:

مؤتلفه برای توسعه استان منتخبان مردم را یاری می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد گفت: حزب مؤتلفه شاخه این استان به رای مردم احترام می‌گذارد و منتخبان را در راه توسعه و تعالی کهگیلویه و بویراحمد یاری می‌کند.

مؤتلفه برای توسعه استان منتخبان مردم را یاری می‌کند

 سید علی‌محمد دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با آرزوی توفیق برای منتخبان ملت در مجلس به خصوص برگزیدگان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: رأی اکثریت مردم به منتخبان ایجاب می‌کند که همه ما از این برگزیدگان حمایت کنیم چرا که برای رسیدن به مقصود و هدف اصلی که همان توسعه و تعالی این دیار است راهی جز این نداریم.

دبیر حزب مؤتلفه استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یاری کردن منتخبان مردم به معنای احترام گذاشتن به رای و تصمیم مردم است که امام و رهبری در طول بیش از سه دهه اخیر بر آن تاکید فراوان داشته‌اند.

دانشی بیان کرد: نمایندگان نیز برای موفقیت باید به شرح وظایفی که بر عهده داشته مسلط بوده و بتوانند با درایت و البته مدیریت صحیح و با نگاه کلان‌نگر و فراجناحی انجام وظیفه کنند.

وی تصریح کرد: منتخبان ملت باید آن‌چنان قوی عمل کنند که در طول مدت نمایندگی مجبور نشوند این سخن کلیشه‌ای را تکرار کنند که عده‌ای بر سر راه آنان کارشکنی می‌کنند.

دانشی عنوان کرد: نمایندگان باید با قوت و قدرت برنامه‌ها و اهداف خود را برای توسعه استان و خدمت به مردم عملیاتی کرده و برای موفقیت در این عرصه وارد حاشیه افراد و جریان‌ها نشوند.

 

* جریان اصولگرا از رقابت کنونی بر سر ریاست مجلس ضرر می‌کند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شاخه کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از آن چه که اکنون به عنوان اختلاف بر سر ریاست مجلس مطرح است، تصریح کرد: بدعت بدی در این دوره بنا نهاده شده و متاسفانه از بیرون آن‌گونه که می‌شنویم تفسیر و تعبیر ناخوشایندی از این موضوع می‌شود.

وی تاکید کرد: جریان اصولگرا بر سر ریاست مجلس که امری جزئی و غیر کلان است نباید این‌گونه با یکدیگر رقابت کنند که از دل آن اختلاف ایجاد شود.

دانشی به اهمیت توجه به نصایح بزرگان و رجوع به ریش سفیدی در این موضوع اشاره کرد و گفت: جریان اصولگرا هیچگاه برای رسیدن به ریاست قائل به ایجاد اختلاف و شکاف در درون مجموعه نبوده که باید این بدعت نه چندان جالب کنار گذاشته شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول