اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس:

توسعه مناطق روستایی با مشارکت شوراها امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: توسعه مناطق مختلف روستایی با مشارکت اعضای شوراها امکان‌پذیر می‌شود.

توسعه مناطق روستایی با مشارکت شوراها امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس مرتضی نظری صبح امروز در همایش شوراها و دهیاران بخش مرکزی اظهار داشت: با ایجاد تعامل همه‌جانبه بین مسئولان و اعضای شورای شهر و روستا شاهد خواهیم بود که روند سازندگی روز به روز شتاب می‌گیرد.

وی تصریح کرد: سلماس دارای 153 روستا است که 62 روستای آن در بخش مرکزی واقع شده و از جمعیت 183 هزار نفری (طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 85 ) 62 هزار نفر با یک هزار و 160 کیلومتر وسعت در بخش مرکزی شهرستان سکونت دارند.

این مسئول ادامه داد: از 68 روستای بخش مرکزی 52 روستا دارای شورای سه نفره و هفت روستا دارای شورای پنج نفره هستند که در 9 روستا شورا انتخاب نشده است.

فرماندار سلماس اضافه کرد‌: همچنین در 52 روستا دهیار انتخاب شده که دهیاران این روستاها با شورا و بخشداری بخش مرکزی جهت رفع مشکلات روستاهای خود و روستاهای بدون شورا همکاری دارند.

وی با اشاره به اجرای طرح هادی، گاز و آب‌رسانی در اکثر روستاها ابراز امیدواری کرد: بخشداری مرکزی با همکاری جهاد کشاورزی، دهیاران و شوراها در راستای اجرای طرح اعطای تسهیلات دولت برای پیشرفت بخش کشاورزی در روستاها  بتواند قدم‌های مثبتی بردارد تا این تسهیلات مفید در اختیار کشاورزان و دامداران قرار گیرد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول