اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز:

تحول مهمی با درآمدهای فعلی در شهر تبریز اتفاق نمی‌افتد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: سیاست شورای سوم جذب سرمایه‌های بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های بزرگ در شهر تبریز است چراکه با وجود درآمدهای فعلی تحول مهمی در شهر تبریز اتفاق نمی‌افتد.

تحول مهمی با درآمدهای فعلی در شهر تبریز اتفاق نمی‌افتد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جواد ششگلانی ظهر امروز در جلسه این هفته شورای شهر تبریز با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و اهمیت این موضوع برای مردم ایران اظهار کرد: امام خمینی(ره) به‌عنوان انسانی بزرگ و تأثیرگذار در جامعه اسلامی مطرح است که امروزه عمق افکار و اندیشه‌های ایشان در بیداری ملت‌های مسلمان در منطقه نمایان شده است.

وی با اشاره به وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام(ره) تاکید کرد: عمل به وصیت آن بزرگوار و اطاعت از فرامین رهبری انقلاب اسلامی باعث آسیب نرسیدن و در امان ماندن نظام اسلامی در برابر دشمنان و استکبار جهانی خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های مشارکتی از تلاش‌ها و اقدامات شهرداری تبریز در این خصوص قدردانی کرد و گفت: سیاست شورای سوم جذب سرمایه‌های بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های بزرگ در شهر تبریز است چرا که با وجود درآمدهای فعلی تحول مهمی در شهر تبریز اتفاق نمی‌افتد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول