اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

تردد مجدد از خیابان شریعتی شوشتر

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از امکان تردد مجدد وسایل نقلیه از خیابان شریعتی خبر داد و گفت: مشکلات این خیابان در حال بررسی و رفع است.

تردد مجدد از خیابان شریعتی شوشتر

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: تردد مجدد از خیابان شریعتی شوشتر از روز 10 خرداد ماه سال‌جاری از سر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اداره آب و فاضلاب برای رفع مشکلات این مسیر در فاز نخست اجرای پروژه فاضلاب است، تأکید کرد: در حال حاضر ترانشه احداث شده در این خیابان پر شده است و اداره آب و فاضلاب شوشتر در حال افزایش تراکم خاک در ترانشه و آماده‌سازی برای آسفالت است.

در با اشاره به اینکه برای اجرای فاز دوم این پروژه مشکلی در تردد در این خیابان وجود ندارد، افزود: با برگزاری جلسات متعدد به همین منظور، مسیر‌های جایگزین مشخص شده و قرار است مسیر رفت این خیابان از کندرویی که در روزهای آینده آماده می‌شود تا میدان باطنی صورت گیرد و مسیر برگشت نیز از یکی از کوچه‌های فرعی در این خیابان انجام شود.

شهردار شوشتر تأکید کرد: برای آماده‌سازی مسیر کندرو شهرداری از روزهای گذشته اقداماتی انجام داده که می‌توان به قطع درختان موجود در این مسیر و برداشتن ایستگاه استراحت شهروندان اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه اداره آب و فاضلاب تعهدی 45 روزه برای اجرای این پروژه داده است، تأکید کرد: اداره آب و فاضلاب شوشتر برای اجرای این پروژه متعهد شده عملیات در سه فاز 15 روزه انجام شود و امیدواریم در این مدت زمان این پروژه به پایان برسد و مشکلات ایجاد شده برای تردد مردم در این خیابان برطرف شود.

دُر با تأکید بر اینکه شهرداری آماده همکاری با دستگاه‌های اجرایی برای اجرای پروژه‌های شهری است، خاطر نشان کرد: شهرداری آماده همکاری با دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات شهری است اما لازم است دستگاه‌های اجرایی هم به تعهدات خود مبنی بر پایان پروژه‌ها در زمان مقرر و آسفالت ترانشه‌های احداث شده در اسرع وقت پایبند باشند.

خیابان شریعتی شوشتر که پس از خیابان طالقانی از پرترددترین خیابان‌های شهر است بیش از دو هفته است که به دلیل احداث شبکه فاضلاب مسدود شده و مردم برای گذر از این مسیر با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول