اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 2 روز تأخیر

اجرای شبکه فاضلاب خیابان شریعتی شوشتر عملیاتی شد

خبرگزاری فارس: پس از چهار بار به تعویق افتادن و سرانجام پس از دو روز تاخیر، احداث فاضلاب خیابان شریعتی شوشتر با انسداد این خیابان رسماً وارد فاز نخست عملیاتی شد.

اجرای شبکه فاضلاب خیابان شریعتی شوشتر عملیاتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر از محرم سال گذشته تاکنون سه بار وعده اجرای فاضلاب خیابان شریعتی به عنوان یکی از شریان‌های اصلی شهر به مردم داده شد ولی این پروژه بارها به دلایلی از دستور کار خارج شد، سرانجام امروز رسماً کار انسداد خیابان شریعتی از طرف مجری طرح آغاز شد.

رئیس اداره آب و فاضلاب شوشتر در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: اجرای این پروژه رسما از امروز آغاز شده و با جدیت ادامه خواهد داشت.

محراب قنبری با اشاره به اینکه کار اجرای این پروژه قرار است در مدت زمان تعیین شده به پایان برسد، خاطر نشان کرد: برای اجرای این پروژه مدت زمان 60 روز در نظر گرفته شده است و باید در مدت زمان تعیین شده این پروژه به پایان برسد.

وی افزود: حد فاصل میان میدان 17 شهریور تا میدان باطنی شهرستان شوشتر به طول 580 متر باید مجهز به فاضلاب شود و مجری طرح جامع فاضلاب در حال تهیه نقشه اجرایی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برای این خیابان شبکه مدرن فاضلاب در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: برای این خیابان اجرای فاضلاب با اقطار 350 تا 400 میلی متر در نظر گرفته شده است که اقطاری حداکثر با لوله‌های پیشرفته است تا در آینده برای این بخش مشکلی به وجود نیاید.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول