اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد

جذب نیروهای انسانی توانمند با استفاده از ظرفیت بنیاد نخبگان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: معتقدیم که باید منابع انسانی مورد نیازمان را در مسیر توسعه استان از بنیاد نخبگان جذب کنیم.

جذب نیروهای انسانی توانمند با استفاده از ظرفیت بنیاد نخبگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین زارع پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان بنیاد نخبگان استان با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور و استان به نیروهای نخبه و ارزش‌مدار که در قبال مسائل احساس مسئولیت می‌کنند نیاز دارد و ما معتقدیم که باید منابع انسانی مورد نیازمان را از بنیاد نخبگان جذب کنیم.

وی با تقدیر از حمایت‌های بی‌شائبه حضرت آیت‌الله صفایی‌بوشهری از بنیاد نخبگان گفت: از اینکه دست حمایت شما بالای سر نخبگان استان است و به‌عنوان راهبرد و اولویت ایجاد فرهنگ و گفتمان نخبگانی را پیگیری می‌کنید تشکر می‌کنم.

زارع گفت: در شرایط کنونی که کشور و استان به نیروهای نخبه و ارزش‌مدار که در قبال مسائل احساس مسئولیت می‌کنند نیاز دارد، معتقدیم که باید منابع انسانی مورد نیازمان را از بنیاد نخبگان جذب کنیم.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای راه‌اندازی بنیاد نخبگان استان بوشهر گفت: ما در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی تمام توانمان را برای راه‌اندازی بنیاد نخبگان به کار بستیم و الحمدلله در کوتاه‌ترین زمان ساختمان بنیاد تجهیز و راه‌اندازی شد.

زارع تاکید کرد: مجموعه نخبگان استان باید تعاملی زیبنده و مستمر با دستگاه‌های اجرایی داشته باشند.

وی استفاده از نظرات و پیشنهادات نخبگان در ارتقای شاخص‌ها، پیشرفت‌ها، مدیریت و توسعه روستاها را از اولویت‌های کاری دفتر بنیاد ملی نخبگان در استان دانست و افزود: تلاش می‌کنیم با ایجاد بانک اطلاعاتی از توان و استعداد جوانان نخبه که در همه زمینه‌ها با تکیه بر خودباوری و هویت اسلامی و ملی صاحب نظر هستند به نحو مطلوب استفاده شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول