اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیمای مرکز کرمان:

سیمای مرکز کرمان مشکل گردوکاران را پیگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: صدا و سیمای مرکز کرمان مشکل سبز نشدن درختان گردو در برخی نقاط سردسیر استان کرمان را پیگیری می‌کند.

سیمای مرکز کرمان مشکل گردوکاران را پیگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان، حجت‌الاسلام سید جواد موسوی در نشست شورای اداری شهرستان رابر اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی، ستاد مدیریت حوادث وزارت کشور و سازمان‌های بیمه‌گر باید برای کمک به کشاورزان گردوکار به صورت فوری اقدام کنند.

وی تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز کرمان تمام تلاش خود را برای بررسی و انعکاس این مشکل به مراجع ذیربط به کار می‌بندد.

موسوی با تأکید بر اینکه رسانه استانی برای ایفای بهتر رسالت خود همواره شنونده دیدگاه‌های مردم خوب و نجیب استان کرمان بوده است، بر ادامه تلاش این رسانه برای افزایش کیفیت پوشش شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی در رابر به ویژه در قالب سیستم دیجیتال و تولید مستندهای جذاب جدید برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این شهرستان تأکید کرد.

وی از آغاز به‌ کار خبرنگار مستقل رسانه استانی کرمان در شهرستان رابر به‌ زودی خبر داد.

موسوی با اشاره به مشکل جدیدی که در برخی از باغ‌های گردوی استان کرمان پیش آمده است، تصریح کرد: سبز نشدن درختان گردو در این مناطق بر خلاف گذشت دو ماه از فصل بهار موضوعی نگران‌کننده است و رسانه استانی با جدیت این مسئله را بررسی و مستندسازی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مرکز کرمان در بین مراکز 32 گانه صدا و سیما جزو سه مرکز نخست در تولید مستندهای جذاب و فاخر است، عنوان کرد: کار ساخت مستندهای جدید درباره شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان رابر و عشایر غیور و سختکوش این منطقه را با جدیت ادامه می‌دهیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان همچنین در مورد کمبود امکانات بهداشتی و درمانی و نبود پزشک متخصص زنان در رابر و حمایت از  طرح‌های تولیدی بانوان کارآفرین این شهرستان توسط صدا و سیما قول مساعد داد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول