اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتخاب اعضا

انجمن گردو کرمان تشکیل شد

خبرگزاری فارس: با حضور فعالان بخش‌های مختلف محصول گردو استان کرمان در اتاق بازرگانی کرمان، اعضای هیئت امنای این انجمن انتخاب شدند.

انجمن گردو کرمان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان کرمان، تولید کنندگان، فرآوری کنندگان و صادرکنندگان گردوی کرمان به دعوت اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان کرمان در محل این اتاق حضور پیدا کردند تا مقدمات تشکیل یک انجمن منسجم و تصمیم‌ساز در بخش‌های مختلف محصول گردوی استان کرمان را فراهم کنند.

در این نشست معاون توسعه و سرمایه‌گذاری اتاق کرمان بندهای اساسنامه را قرائت کرد و پس از آن با حضور رئیس سنی جلسه و اعضای هیئت رئیسه منتخب، جلسه رسمیت یافت.

پس از تبیین ضرورت نیاز یک نهاد فراگیر در مورد گردوی استان کرمان، تعدادی از فعالان این صنعت در بخش‌های تولید، فرآوری و صادرات نامزد حضور در هیئت امنا شدند و پس از رأی گیری افراد انتخاب شدند.

در بخش تولید اعضای اصلی مهرداد سلطانی‌نژاد، میثم سلطانی‌نژاد، راحله عسکرپور، محمد صادقی و فرهاد صادقی و اعضای علی‌البدل منصور سلطانی و فرامرز سلطانی، در بخش فرآوری اعضای اصلی فرشاد سلطانی‌نژاد و نغمه نوری و اعضای علی‌البدل علی اسدی و بهروز آیینه نگینی و در بخش بازرگانی اعضای اصلی حسین شهابی و سبحان شهسواری و عضو علی‌البدل محسن غضنفری انتخاب شدند.

انجمن گردو چهارمین انجمن تشکیل شده در اتاق کرمان پس از تجارب موفق انجمن ملی پسته ایران، انجمن توسعه صادرات سنگ‌های تزیینی و انجمن خرمای استان کرمان است.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول