اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اتاق بازرگانی کرمان:

شکل‌گیری انجمن گردوی کرمان یک ظرفیت است

خبرگزاری فارس: معاون سرمایه‌گذاری و توسعه اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: شکل‌گیری و راه‌اندازی انجمن گردو برای استان کرمان یک ظرفیت است.

شکل‌گیری انجمن گردوی کرمان یک ظرفیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدابراهیم علوی ‌در آیین افتتاح انجمن گردوی استان کرمان اظهار داشت: شکل‌گیری انجمن گردو برای استان کرمان یک ظرفیت است و حضور و ایجاد این انجمن در عرصه اقتصادی ضروری به نظر می‌رسد.

وی با اشاره به تأسیس و راه‌اندازی‌های خصوصی در زمینه‌های  پسته، خرما، سنگ‌های تزئینی و فرش در استان کرمان ابراز داشت: راه‌اندازی این انجمن نویدبخش حرکتی جدی برای بسترسازی و معرفی شایسته محصول گردو در داخل و خارج کشور، گسترش آموزش باغداری و تولید کنندگان، تحقیق و ترویج، بازرگانی، صادرات، فرآوری و مبارزه با آفات مربوطه و نظایر آن است.

علوی با اشاره به اهمیت روحیه همکاری و تعاون در تشکل‌های بخش  خصوصی تصریح کرد: هدف از ایجاد انجمن و تشکل‌ها این است که بخش خصوصی خود را محور برنامه‌ریزی و توسعه دانسته و از تمام امکانات و فرصت‌های اقتصادی در راستای اهداف متعالی استان و کشور بهره ببرند.

وی بیان داشت: نقش اتاق ایران در عملیاتی کردن سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی، شورای پول و اعتبار، قانون بهبود فضای کسب و کار بر همگان روشن است.

علوی با تأکید بر نقش و جایگاه اتاق بازرگانی برای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: لازم است تا بخش‌های خصوصی، دولتی و تعاونی با رویکرد و راهبردهایی واحد به منظور دستیابی مردم به شهر و دیاری آبادتر و پویاتر در عرصه اقتصادی همراه شوند.

وی عنوان کرد: از آنجا که آغاز نسبتا موفقی در برگزاری نخستین جشنواره گردو در منطقه گیسکان شهرستان بافت داشتیم، امیدواریم انجمن گردو با هماهنگی و برنامه‌ریزی مقدمات دومین جشنواره را به شایستگی فراهم سازد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول