اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تامین اجتماعی آزادشهر:

کشاورزان آزادشهری بیمه تامین اجتماعی می‎شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان‎های آزادشهر و رامیان گفت: تمام کشاورزان و زارعان به مانند باغداران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار خواهند گرفت و از خدمات آن بهره‌مند می‎شوند.

کشاورزان آزادشهری بیمه تامین اجتماعی می‎شوند

محمدرضا عطائی‎نمینی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: بیمه کشاورزان و فعالان عرصه کشاورزی یکی از دغدغه‎های اصلی مسئولان استان‎های شمالی بود چرا که بیشترین درصد اشتغال در این استان‎ها مربوط به بخش کشاورزی است.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با پیگیری‎های صورت گرفته توسط مسئولان این استان‎ها مشکل فوق حل شد و جدای از باغداران که بیشتر از خدمات بیمه بهره‎مند بودند کشاورزانی که سایر محصولات را کشت می‎کنند نیز می‎توانند نسبت به بیمه خود اقدام کنند و از خدمات بیمه بهره‎مند شوند.

رئیس اداره تامین اجتماعی آزادشهر و رامیان اضافه کرد: کشاورزانی که دارای زمین زراعی هستند با مراجعه به واحد صنفی جهاد کشاورزی شهرستان‎های خود پروانه فعالیت دریافت کنند و با مراجعه به تامین اجتماعی نسبت به بیمه خود اقدامات لازم را انجام دهند.

عطائی‎نمینی آمار کل افرادی که از بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند را در سطح دو شهرستان 14 هزار و 320 نفر اعلام کرد و تصریح کرد: یک‎هزار و 900 نفر هم مستمری‌بگیر در سطح دو شهرستان آزادشهر و رامیان وجود دارد.

وی اضافه کرد: تمام کارگران بخش ساختمانی هم با توجه به مکاتبات و پرونده‎سازی‎های قبل از شروع کار به هنگام دریافت پروانه ساختمانی بیمه می‎شوند و از خدمات بیمه بهره‎مند خواهند شد.

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان‎های آزادشهر و رامیان در خصوص بازنشستگی افرادی که بالای 60 سال سن دارند و از سابقه 10 سال به بالا در بیمه برخوردار هستند، گفت: این افراد به ازای 10 سال سابقه بیمه و فعالیتی که داشته‎اند از حقوق ماهانه 10 روز بهره‎مند خواهند شد.

این مسئول ادامه داد: چنانچه بیش از10  سال سابقه بیمه هم داشته باشند به ازای هر یک سال یک روز به حقوق ماهانه آنها اضافه خواهد شد.

عطائی‎نمینی در پایان اذعان داشت: بیمه خادمان ثابت مسجد که سابقه فعالیت و خدمات آنها مورد تائید هیئت امناء و روحانی مستقر در مسجد باشد همچون گذشته ادامه دارد و افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول