اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

محدودیتی در اعزام دانشجویان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی گفت: محدودیتی در ثبت‌نام و اعزام دانشجویان به حرم امام خمینی(ره) وجود ندارد.

محدودیتی در اعزام دانشجویان وجود ندارد

علی حجازی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: تمام علاقمندان به این سفر زیارتی می‌توانند با ثبت‌نام به‌ موقع عازم حرم مطهر امام خمینی(ره) شوند.

وی افزود: استقبال اقشار مختلف مردم از اعزام کاروان‌ها به مرقد مطهر امام خمینی(ره) تجلی‌گر عشق نسل جوان به ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

این مسئول اضافه کرد: حضور پرشور مردم در اردوی زیارتی حرم امام خمینی(ره) که هرساله با شور و شعف خاصی برگزار می‌شود نشان‌دهنده عشق و دلدادگی مردم ایران‌ اسلامی به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گفته وی در میان کاروان‌های اعزامی از مناطق مختلف کشور بیشترین سهم زائر به جوانان و قشر دانشجو اختصاص دارد که این خود نشان‌گر علاقه نسل جوان به رهبر انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب است.

این‌مسئول در زمینه نحوه اعزام دانشجویان به حرم امام (ره)، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام دانشجویان اعم از بسیجی و غیربسیجی بر عهده مسئولان فرهنگی دانشگاه‌ها است و مسئولیت بسیج دانشجویی در این سفرها اعزام و اسکان است.

حجازی‌فر، با اشاره به استقبال دانشجویان بسیجی از این سفر زیارتی، گفت: هر ساله خیل عظیمی از دانشجویان و به‌ ویژه دانشجویان بسیجی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند چرا که این سفر سبب ارتقای انگیزه انقلابی و همدلی بیشتر نسل جوان با نسل‌های گذشته می‌شود.

وی تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی تحولی عظیم در جهان ایجاد کرد که وظیفه ما تداوم حرکت انقلابی آن بزرگوار و تبیین اندیشه‌های تابناک او برای نسل جوان است.

به گفته این مسئول هرچه از عمر پربرکت انقلاب می‌گذرد وظیفه ما در راستای حفظ دستاوردهای نظام و رساندن پیام انقلاب اسلامی و اندیشه‌های بنیان گذار کبیر آن به جهان بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول