اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر بهداشت در مازندران خبر داد

راه‌اندازی 12 قطب پزشکی در سراسر کشور

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از ایجاد 12 قطب پزشکی در سراسر کشور خبر داد.

راه‌اندازی 12 قطب پزشکی در سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، محمد مهدی ناصحی در جمع اساتید نمونه، اعضای هیئت علمی ارتقا یافته و نیز صاحبان فرایندهای برتر دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه اساتید در زمینه پژوهش و آموزش زحمات فراوانی متقبل می‌شوند، گفت: بضاعت علمی و اعتبار این دانشگاه مرهون زحمات اساتید دانشگاه است پس پایه‌های علمی با وجود و حضور شما شکل و رنگ و بوی ویژه‌ای یافته است.

ناصحی افزود: با توجه به اینکه مسئولیت سنگین تربیت و آموزش برعهده معلم و استاد است، شناخت و درک جایگاه معلمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: اگر این جایگاه به درستی درک شود بسیاری از شرایط و نگاه‌ها تغییر می‌کند که این امر پشتوانه‌ای در امر تعلیم و تربیت خواهد بود.

قائم مقام وزیر بهداشت در مازندران با بیان اینکه اساتید همزمان با تربیت دانشجویان در رفتار خود در ابعاد معنوی و انسانی نیز اصلاحاتی صورت می‌دهند، تصریح کرد: در این صورت دانشجویانی توانمند، صالح و دانا تربیت می‌شوند که می‌توانند به جامعه اسلامی خدمت کنند.

این مسئول به افتخارات دست‌یافته در دانشگاه علوم پزشکی در چند سال اخیر اشاره کرد و در خطاب به اساتید گفت: افتخارات به دست آمده را مدیون شما هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر اینکه در حال حاضر این دانشگاه در سطح کشور جایگاه خود را پیدا کرده، ادامه داد: در راستای ارتقای آموزش، افزایش زمینه‌های هیئت علمی، برگزاری همایش‌های سراسری همانند همایش آموزش پزشکی و نیز افزایش رشته‌های تحصیلی صورت گرفت.

ناصحی به تغییر مفهوم تیپ‌بندی در دانشگاه‌ها اشاره و تصریح کرد: این مفهوم به صورت قطب و مراکز پزشکی تقسیم شدند.

وی به بیان ایجاد 12 قطب پزشکی در سراسر کشور پرداخت و یادآور شد: سه قطب دانشگاهی در تهران و 9 قطب در سطح کشور وجود دارد که مازندران نیز به عنوان قطب شمال کشور انتخاب شده است.

قائم مقام وزیر بهداشت در مازندران ابراز داشت: این تقسیم‌بندی مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده، پس امیدواریم در آینده شاهد درخشش بیشتر دانشگاه علوم پزشکی مازندران باشیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در سخنانی به بیان کرامت انسانی پرداخت و خاطرنشان کرد: در تعالیم انبیا بر این امر تاکید شده است.

حجت‌‌الاسلام محمد مستقیمان اضافه کرد: انسان‌ها باید نسبت به یکدیگر نگاهی کریمانه و بزرگ منشانه داشته باشند و نیز قدر و منزلت انسانی خود را بشناسند.

وی ادامه داد: استاد نیز باید با این نگاه با دانشجویان برخورد کند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از 14 استاد نمونه، 12 هیئت علمی ارتقا یافته و شش فرایند برتر با اهدای لوح و جوایز ارزنده‌ای تقدیر شد.

به دلیل همزمانی هفته معلم با برگزاری سیزدهمین همایش آموزش کشوری و نیز پنجمین جشنواره شهید مطهری، آیین تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاخیر برگزار شد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول