به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، محمود کیا اظهار داشت: هماکنون حدود 32 درصد از پرداخت الکترونیک قبوض گاز بهاء مشترکان به صورت غیرحضوری از طریق سامانههای اینترنت، ATM ،POS و غیره صورت میپذیرد که نسبت به مدت مشابه سال 1389 معادل 137 درصد رشد داشته است.
وی تصریح کرد: شرکت گاز استان گلستان در راستای سیاستهای کلان دولت در زمینه تحقق برنامه هفتگانه به ویژه طرح تکریم ارباب رجوع و همچنین تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به مشترکان با همکاری بانکها و مؤسسات مربوطه اقداماتی را در این رابطه انجام داده است.
محمود کیا تصریح کرد: یکی از این اقدامات بهرهگیری از سامانه الکترونیکی است که خوشبختانه این سامانه در شرکت راهاندازی شده و در حال خدماتدهی است.
سرپرست امور مالی و پشتیبانی گاز گلستان گفت: در همین راستا تفاهمنامهای نیز با بانکهای جدید التاسیس منجمله توسعه تعاون، پاسارگاد، سینا، انصار، پارسیان، اقتصاد نوین، سامان و بانک شهر منعقد شده تا دریافت قبوض گاز مشترکان توسط آنها به صورت غیرحضوری صورت پذیرد.
کیا ابراز داشت: طی هماهنگی با مدیران بانک صادرات توانستیم دستگاههای POS را در سطح ادارات گازرسانی و تعدادی از مراکز امداد گازبانی استان راهاندازی کنیم تا مشترکان بتوانند با مراجعه به ادارات گازرسانی از قابلیت موجود استفاده کرده و قبوض خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.
وی افزود: در حال حاضر بالاترین حجم دریافت الکترونیکی گاز بها با 57 درصد توسط پست بانک انجام میشود که در این رابطه سایر بانکها نیز میتوانند همکاری خود را با این شرکت گستردهتر کنند.
سرپرست امور مالی و پشتیبانی گاز گلستان در خصوص محاسن پرداخت غیرحضوری گاز بها گفت: این امر مزایای زیادی را برای مشترک به همراه دارد که میتوان به تسهیل در پرداخت، کاهش تردد، جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش هزینهها و موارد دیگر اشاره کرد که همه این موارد در رابطه با کسب رضایت مشترکان شرکت صورت پذیرفته است.
انتهای پیام/س30/د1000