اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کازرون:

نمایندگان وعده‌های خود را فراموش نکنند

خبرگزاری فارس: خطیب موقت نماز جمعه کازرون گفت: نمایندگان به وعده‌هایی که در زمان انتخابات دادند عمل کنند چراکه مردم آنها را از یاد نبرده‌اند.

نمایندگان وعده‌های خود را فراموش نکنند

به گزارش خبر گزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمود صحرایی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون با تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع) اظهار داشت: درست است که وظیفه اصلی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قانون‌گذاری است اما نباید مطالبه به حق مردم و نیز وعده‌هایی که در زمان انتخابات داشتند را فراموش کنند.

وی هفتم خرداد ماه روز مجلس را گرامی داشت و به نمایندگان منتخب مردم متذکر شد که به دور از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای به حل مشکلات مردم و مطالبه به حق آنان بپردازند.

امام جمعه موقت کازرون در ادامه با بیان اینکه در طول تاریخ و در حال حاضر نیز هرگاه دشمنان تهاجمی بر مواضع اسلام داشته‌اند به ضرر خودشان تمام شده است، گفت: تمام امور به نفع دین خدا تمام می‌شود، هرچند در ظاهر در یک مقطع کوتاه زمانی دشمن پیروز باشد.

صحرایی اضافه کرد: دشمنان حرم مطهر امام هادی (ع) و امام حسن عسکری (ع) را تخریب کردند در صورتی که بر اساس وعده الهی حرم این دو امام بزرگوار مکانی برتر یافتند و نیز شیعیان دشمنان خودشان را بیشتر شناختند.

وی افزود: تا زمانی که اراده الهی غالب بر اراده دیگران است و اتصال به اهل بیت وجود دارد دشمن نمی‌تواند به این جایگاه باعظمت آسیبی برساند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش حرام‌خواری و لقمه حرام را از بزرگ‌ترین عوامل موثر ضد تربیت دینی عنوان کرد و بیان داشت: کسانی که در این امر دقت نداشته باشند به یقین دچار گناه بزرگ می‌شوند و فساد به روح و دل و رفتار آن‌ها رخنه می‌کند.

صحرایی گفت: عمل صالح از جسمی که مملو از حرام باشد هرگز صادر نمی‌شود و مرکز مناسبی برای پرواز روح انسان به معراج الهی نیست.

امام جمعه موقت کازرون در ادامه نیز اضافه کرد: اگر جامعه سراسر به فساد آلوده باشد نماز تنها زرهی است که می‌تواند انسان را از تیرهای زهرآگین شیطان برهاند.

وی از جریان مردمی امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان کازرون خبر داد و اذعان کرد: کسانی که مایلند در هسته‌های امر به معروف و نهی از منکر تلاش داشته باشند، می‌توانند به مراکز ذی‌ربط مراجعه کنند.

خطیب جمعه موقت کازرون در پایان از نماینده منتخب مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و مسئولان ذی‌ربط خواست تا به قول‌هایی که در مورد اصلاح تعرفه برق کازرون داده‌اند هرچه زودتر عمل کنند تا موجب جلب اعتماد مردم به دولت و مسئولان شود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول