اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری:

90 درصد مسافربران شخصی در ساری ساماندهی شدند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری گفت: 90 درصد مسافربران شخصی در ساری ساماندهی شدند.

90 درصد مسافربران شخصی در ساری ساماندهی شدند

احمد گوران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری به فعالیت‌های انجام شده سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مرکز مازندران در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته 23 ایستگاه روستایی در شهر ساری تشکیل و ساماندهی شد.

وی به خرید زمین برای احداث جایگاه سی‌ان‌جی مختص رانندگان تاکسی اشاره کرد و گفت: زمینی به مساحت یک‌هزار و 428 متر مربع خریداری شد و برای ساخت ساختمان سه طبقه ویژه فعالیت‌های اداری سازمان تاکسیرانی در مساحت 270 متر مربع در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه اعتبار احداث ساختمان جدید سازمان تاکسیرانی از محل فروش ساختمان قدیمی تامین شده است، بیان کرد: اعتبار پیش‌بینی شده پروژه سازمان تاکسیرانی بیش از 210 میلیون تومان است.

این مسئول بهره‌برداری از ساختمان اداری را که فاز نخست پروژه عمرانی در این بخش است را تا 18 ماه آینده پیش‌بینی کرد و گفت: طراحی پروژه جایگاه سی ان جی از سوی شرکت نفت انجام می‌شود.

گوران با بیان اینکه رویکرد فرهنگی در سازمان تاکسیرانی مرکز مازندران حاکم است، بیان کرد: در سال گذشته 90 درصد مسافربران شخصی در ساری ساماندهی شدند.

وی ادامه داد: 2 هزار و 525 جلد کتاب آموزشی در راستای ارتقای سطح آموزشی و فرهنگی تاکسیرانان در ساری به چاپ رسید و توزیع شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری از فعالیت 2هزار و 981 دستگاه تاکسی در مرکز مازندران خبر داد و گفت: 216 تاکسی سمند، 477 پژو 405، روآ و آردی، یک‌هزار و 599 پراید، 719 پیکان و 143 ون در ساری خدمات حمل و نقل مسافران درون شهری را بر عهده دارند که از این تعداد 86 درصد تاکسی‌ها مدل 80 تا 90 هستند.

گوران برنامه‌های آینده سازمان تاکسیرانی را ایجاد توسعه بسترهای آموزشی و فرهنگی دانست و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی، تقویت ناوگان خودروهای بی‌سیم، توسعه خودرو ون، فائو، نصب و راه‌اندازی پورتال مرخصی و نصب و به روز رسانی سامانه ارتباط مردمی از برنامه‌های آینده این سازمان است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول