اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس:

وجود اخلاق و وحدت سبب توسعه می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود دو عنصر اخلاق و وحدت سبب توسعه در بخش‌های مختلف می‌شود.

وجود اخلاق و وحدت سبب توسعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا عبداللهی ظهر امروز در نشست فعالان اقتصادی با حضور نمایندگان دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: راهیابی به کمیسیون تلفیق کار ساده‌ای نیست اما خوشبختانه نمایندگان استان زنجان در این کمیسیون حضور داشته و در رسیدگی به بودجه سنواتی و بودجه برنامه پنجم توسعه حضور فعالی داشتند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه برنامه پنجم توسعه در مجلس هشتم شکل گرفت، افزود: این برنامه به عنوان برنامه‌ای جامع در بخش‌های توسعه‌ای به کسب و کار نگاه جدی و بلندی دارد.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور انصاری به عنوان نماینده مردم زنجان و طارم در کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته با حضور انصاری نماینده مردم زنجان روح تازه‌ای در این کمیسیون دمیده شد.

وی تصریح کرد: اگر خواهان رشد و ترقی جامعه هستیم باید به مسائل اخلاقی توجه شده و این دو عنصر کلیدی در جامعه نهادینه شود.

عبداللهی با بیان اینکه تا زمانی که دو عنصر اخلاق و اتحاد در نمایندگان نهادینه نشود امکان رشد و توسعه فراهم نمی‌شود، افزود: باید نمایندگان استان با اتحاد و همدلی زمینه توسعه استان را بیش از گذشته فراهم کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: تولید نیازمند سرمایه و سرمایه نیازمند امنیت و سود و منفعت است.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید برای توسعه بخش تولید کار به اهلش سپرده شود، افزود: توسعه بخش تولید نیازمند حضور افرادی تاثیر گذار در این بخش است.

وی بر ضرورت توجه به شرایط احراز افراد برای پست‌های کلیدی تاکید کرد و افزود: باید کار با در نظر گرفتن شرایط لازم برای افراد، به کاردان سپرده شود.

عبداللهی تصریح کرد: برای وفاداری به شعار سال باید این کار صورت گرفته و فعالیت‌ها در دست افرادی قرار گیرد که اهلیت آنها ثابت شده باشد که بتوانند با هزینه کم، کیفیت بهتر و سرعت بالا فعالیت‌ها را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه باید از شعار سال برای سال‌های دیگر کشور نیز استفاده شود، افزود: برای تحقق شعار سال نیازمند حضور جدی بخش خصوصی در این حوزه هستیم.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول