اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قائمشهر:

برنامه‌های ماهواره‌ بنیان خانواده‌ را متلاشی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی قائمشهر، متلاشی شدن کانون گرم خانواده‌ها را، ارمغان شوم برنامه‌های ماهواره‌ای دشمن عنوان کرد.

برنامه‌های ماهواره‌ بنیان خانواده‌ را متلاشی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، رضا قدمی بعدازظهر امروز در دیدار مستقیم با اهالی شهرک یثرب قائمشهر در مسجد امیرالمومنین با تاکید بر اهمیت حفظ امنیت اظهار داشت: اهداف والای اسلامی در سایه امنیت و آرامش محقق می‌شود.

وی با یادآوری خطرات استفاده از برنامه‌های ماهواره‌ای افزود: هجمه فرهنگی و الگوبرداری از فرهنگ غرب در نوع پوشش و وضع ظاهری جوانان ما که از طریق شبکه‌های ضدانقلاب برای انحراف افکار جوانان و دورساختن از فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی است، نمود پیدا کرد.

این مسئول با بیان اهداف غرب از پخش رایگان  و شبانه‌روزی 500 شبکه فارسی زبان ماهواره‌ای اذعان کرد: متلاشی‌شدن کانون گرم خانواده‌ها آن هم بیشتر به واسطه اعتیاد که خود سرمنشا بسیاری از جرائم عنوان می‌شود، ارمغان شوم برنامه‌های ماهواره‌ای دشمن است.

قدمی افزود: دشمن با شکست در مقابل جوانان برومند سرزمین‌مان در جنگ گرم با شروع جنگ نرم به دنبال تلافی شکست است.

فرمانده انتظامی قائمشهر با تاکید بر حفظ حجاب به عنوان ضامن سلامت فرد و جامعه خاطرنشان کرد: عدم رعایت حجاب، فضای ناامنی را برای خود فرد ایجاد می‌کند که می‌توان با رعایت آن دژ مستحکمی برای حفظ حرمت ها ساخت ولی بسیاری از خواهران و برادران از آن غافل شده‌اند.

قدمی همچنین برخورداری از یک محیط امن را حق مسلم همه افراد جامعه دانست و تاکید کرد: برادران شما در نیروی انتظامی با اخلالگران در نظم و امنیت برخورد قاطع دارند  و این وظیفه ماست تا به هیچ فردی اجازه بر هم زدن آسایش مردم را ندهیم.

انتهای پیام/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول