اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 روز گذشته صورت گرفت

کشف بیش از 660 قطعه تجهیزات ماهواره‌ای در قزوین

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران انتظامی این استان در دو روز گذشته 663 قطعه تجهیزات ماهواره‌ای را کشف و ضبط کردند.

کشف بیش از 660 قطعه تجهیزات ماهواره‌ای در قزوین

سردار مسعود جعفری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: ‌ماموران انتظامی استان قزوین در چهار اقدام، 663 قطعه تجهیزات ماهواره‌ای را در این استان کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در نخستین اقدام روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا طرح جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای را به اجرا درآوردند که در این اقدام 255 قطعه تجهیزات ماهواره‌ای شامل 28 دستگاه رسیور، 86 صفحه دیش و 141 دستگاه LNB را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: همچنین در ادامه اجرای این طرح روز گذشته در شهرستان البرز تعداد 210 قطعه تجهیزات ماهواره‌ای شامل 107 دستگاه LNB و 103 صفحه دیش توسط ماموران نیروی انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

بر اساس این گزارش ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان آبیک و پاسگاه انتظامی کوندشت این شهرستان روز گذشته در جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای موفق به کشف 103 تجهیزات ماهواره شامل چهار دستگاه رسیور، 33 صفحه دیش و 66 دستگاه LMB شدند.

ماموران انتظامی شهرستان تاکستان نیز در بازرسی از چند منزل مسکونی در این شهرستان 95 قطعه تجهیزات ماهواره‌ای شامل شش دستگاه رسیور، 35 صفحه دیش و 50 دستگاه LMB را کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول