اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

مسئولان ‌در نشست بغداد ‌کوتاه نیایند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرری با اشاره به برگزاری نشست 1+5 در بغداد گفت: مسئولان باید همچون گذشته با اقتدار تمام در این مذاکرات شرکت کنند و هرگز کوتاه نیایند.

مسئولان ‌در نشست بغداد ‌کوتاه نیایند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از توصیه خود نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) گفت: شخصیت حضرت فاطمه (س) بی‌نظیر است و آن حضرت در تمام دوران الگو بود و جز خداوند کسی نتوانست شخصیت حضرت زهرا (س) را بشناسد.

امام جمعه شهرری گفت: زنان جامعه ما باید با تاسی از حضرت فاطمه زهرا (س) و با عمل به وظیفه دینی،‌شرعی و مسئولیت‌پذیری به کمال برسند و نمونه‌ای برای تمام زنان در دنیا باشند.

وی در ادامه ضمن تبریک ولادت امام خمینی (ره) به بیان ویژگی‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پرداخت و عنوان کرد: امام خمینی (ره) سلسله جنبان نظام جمهوری اسلامی ایران است که ابهت استکبار را به لرزه درآورده است و از مادر مطهره خود حضرت زهرا (س) الگو گرفته است.

شاهچراغی تاکید کرد: بانوان جامعه اسلامی نیز باید به پاک‌ترین سلاله بانوان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) اقتدا کنند.

امام جمعه شهرری با تاکید بر ایمان راسخ به ولی فقیه گفت: بر اساس روایات از ائمه (ع‌) هر کس که می‌خواهد به سعادت دنیوی و اخروی دست یابد باید در مسیر توحید گام بردارد و شرط یکتا شناسی، ثابت قدم ماندن در ولایت پذیری اهل بیت (ع ) و در زمان غیبت امام عصر (عج)، به ولی فقیه جامع‌الشرایط اعتقاد داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به نشت 1+5 در بغداد عنوان کرد: دور دوم مذاکرات 1+5 تا چند روز دیگر در بغداد برگزار می‌شود و مسئولان باید همچون گذشته با اقتدار تمام در این مذاکرات شرکت کنند و هرگز کوتاه نیایند.

حجت‌الاسلام شاهچراغی در پایان با اشاره به شرایط کنونی سوریه خاطرنشان کرد: مردم کشور سوریه در انتخابات مجلس حضور 60 درصدی خود را به رخ جهانیان کشانده و نشان دادند که پشتیبان دولت خود هستند و برای نجات کشورشان تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول