اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت گچساران

رویکرد رسانه‌ها در انعکاس رویدادهای گچساران عادلانه نیست

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت گچساران گفت: صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در انعکاس و پوشش اخبار و رویدادهای گچساران رویکردی ناعادلانه و نگران‌کننده دارد.

رویکرد رسانه‌ها در انعکاس رویدادهای گچساران عادلانه نیست

عبدالمجید کرمی امروز با انتقاد از عملکرد صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در انعکاس اخبار و رویدادهای گچساران به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برگزاری مسابقات فوتسال جام شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با رویکردی فرهنگی ورزشی بیش از 2 هزار و 500 نفر را درگیر این مسابقات کرده است.

* دانشگاه آزاد گچساران مورد بی‌مهری صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد

وی افزود: این رویداد مهم و ارزشی طبق روال گذشته مورد بی‌مهری صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است.

امام جمعه موقت گچساران ادامه داد: اشکال برگزاری این مسابقات توسط دانشگاه آزاد اسلامی گچساران چیست که اینگونه مورد بی‌مهری صدا و سیمای مرکز استان قرار می‌گیرد.

کرمی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مرکزی علمی  فرهنگی بوده که شهدا و جانبازانی زیادی را به انقلاب و جامعه تقدیم کرده است چرا باید مورد بی‌مهری قرار گیرد.

* انتقاد از صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر نادیده گرفتن کارهای خوب این سازمان نیست

وی با بیان اینکه عدم انعکاس اخبار و رویدادهای یک شهرستان و نهاد سبب ایجاد فاصله میان مردم و مسئولان می‌شود، گفت: مسئولان صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد باید با انعکاس مناسب و عادلانه اخبار و رویدادهای گچساران فاصله‌ها را کمتر کنند.

امام جمعه موقت گچساران عنوان داشت: انتقاد تخریب نیست و انتقاد از عملکرد صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر نادیده گرفتن کارهای خوب صدا و سیمای مرکز استان نیست.

* اخبار و رویدادهای گچساران به صورت ویژه انعکاس داده شود

کرمی با اشاره به قابلیت‌ها و توانایی‌های گچساران در زمینه مسائل اقتصادی، ورزشی، فرهنگی تصریح کرد: گچساران با دارا بودن منابع عظیم نفتی و استعدادهای متنوع علمی، ورزشی، فرهنگی در سطح کشور نباید با شهرستان‌های کوچک دیگر مقایسه شود.

وی عنوان داشت: اخبار و رویدادهای گچساران باید به صورت ویژه انعکاس داشته باشد.

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به انعکاس نامناسب خطبه‌های نماز جمعه گچساران ابراز داشت: خطبه‌های نماز جمعه گچساران آنطور که باید و شاید انعکاس داده نمی‌شود.

* عدم مناسب پوشش نماز جمعه گچساران نگران کننده است

کرمی تأکید کرد: عدم انعکاس مناسب خطبه‌های نماز جمعه گچساران، دغدغه مردم و خطیبان دیگر نماز جمعه این شهرستان است.

وی بیان داشت: نمی‌دانم چه دلیلی وجود دارد  و گچساران چه مشکلی دارد که اینگونه ناعادلانه با این شهرستان برخورد می‌شود.

امام جمعه موقت گچساران مردم را بهترین قضاوت کننده بر عملکرد مسولان دانست و افزود: مردم گچساران از عملکرد صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در انعکاس ضعیف اخبار و رویدادهای این شهرستان ناراضی و نگران هستند.

کرمی گچساران را شهرستانی توانمند و مهم عنوان کرد و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد این شهرستان تصریح کرد: مقام معظم رهبری گچساران را گنجینه‌ای طلایی عنوان کردند که این جمله نشان دهنده اهمیت و جایگاه بزرگ گچساران در اقتصاد کشور است.

وی خواستار برقراری عدالت در زمینه پخش اخبار و رویدادهای گچساران در مقایسه با مرکز کهگیلویه و بویراحمد شد و گفت: همان اندازه که به اخبار و رویدادهای مرکز استان پرداخته ‌می‌شود به گچساران نیز پرداخته شود.

انتهای پیام/ر10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول