اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری خبر داد

پرداخت 337 میلیارد ریال هزینه درمان در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری از پرداخت 337 میلیون و 510 میلیارد ریال هزینه درمان از سوی این سازمان در سال گذشته خبر داد.

پرداخت 337 میلیارد ریال هزینه درمان در چهارمحال و بختیاری

کاظمی کاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: افزون بر 537 موسسه و مرکز درمانی در این استان طرف قرارداد اداره‌کل بیمه خدمات درمانی این استان است.

وی افزود: از این تعداد 263 مرکز درمانی در شهرستان شهرکرد، 115 مرکز درمانی در شهرستان بروجن، 48 مرکز درمانی در شهرستان فارسان، 58 مرکز درمانی در شهرستان لردگان، 19 مرکز در شهرستان اردل، 11 مرکز در شهرستان کوهرنگ و 23 مرکز در شهرستان کیار مستقر است.

کاکی بر ضرورت ارائه خدمات به مردم تأکید کرد و گفت: اجرای 774 بازدید مستمر از موسسات طرف قرارداد، اجرای یک هزار و 834 بازدید مستمر از مراکز بهداشتی درمانی، رسیدگی به 20 مورد شکایت مردمی، ارجاع پنج تخلف موسسات طرف قرارداد به مراجع ذی‌صلاح، اخذ 438 مورد تعهد کتبی از اقدامات این مرکز در راستای ارائه خدمات بهینه به مراجعان محسوب می‎شود.

مدیرکل بیمه خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ارائه 93 مورد تذکر شفاهی به موسسات، تعلیق چهار مورد قرارداد، برگزاری 31 جلسه شورای فنی، بررسی نسخ تمامی دو بار در سال، تعویض دفاتر بیمه خدمات درمانی به صورت اینترنتی از دیگر این اقدامات به شمار می‎رود.

وی با اشاره به راه‌اندازی 21 دفتر پیشخوان خدمات دولت در سطح استان، گفت: با راه‌اندازی این تعداد دفاتر مراحل مربوط برای صدور، تعویض، تمدید و ابطال دفاتر بیمه خدمات درمانی در کوتاه‌ترین زمان صورت می‌گیرد.

کاکی با اشاره به پرداخت هزینه درمان از سوی این سازمان در سال گذشته، گفت: در سال گذشته 337 میلیارد و 510 میلیون ریال هزینه درمان از سوی این سازمان پرداخت شده است.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول