اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

ساماندهی تنگه‏واشی با مدیریت واحد امکان‏پذیر است

خبرگزاری فارس: فرماندار فیروزکوه گفت: ساماندهی منطقه گردشگری تنگه‏واشی ‏با مدیریت واحد امکان‏پذیر است.

ساماندهی تنگه‏واشی با مدیریت واحد امکان‏پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فیروزکوه که در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان و به منظور ساماندهی منطقه گردشگری تنگه‏واشی برگزار شد، به مباحثی در راستای ساماندهی این منطقه اشاره کرد.

وی گفت: در حوزه کلان‏شهر تهران برای معرفی منطقه توریستی، تاریخی و گردشگری تنگه‏واشی اقدامات نرم‏افزاری بسیاری صورت گرفته و این در حالی است که در بسیاری از امور از حیث سخت‏افزاری و تامین زیرساخت‏ها با مشکل مواجه هستیم.

فرماندار فیروزکوه اظهار کرد: خیل عظیمی از گردشگران در هنگام ورود به منطقه تنگه‏واشی با نبود امکانات زیرساختی مناسب مواجه می‏شوند که این امر نیاز به ارائه راهکارهای مناسب و انجام اقدامات موثر با اعتبارات و امکانات موجود دارد.

افشارنادری تصریح کرد: با همکاری و تعامل دستگاه‏های متولی و اجرای طرح‏های فرهنگی از جمله برگزاری نمایشگاه و عرضه محصولات فرهنگی و اقامه نماز جماعت در چادرهای امدادی می‏توان گام‏های موثری با هدف ایجاد فضای گردشگری سالم به منظور بهره‏برداری مطلوب گردشگران برداشت. 

وی تاکید کرد: ساماندهی منطقه گردشگری تنگه‏واشی با مدیریت واحد امکان‏پذیر است.

فرماندار فیروزکوه ادامه داد: با واگذاری منطقه تنگه‏واشی به بخش خصوصی و سرمایه‏گذاری‏های لازم به صورت ریشه‏ای بسیاری از مشکلات موجود رفع می‏شود تا با حفظ فضای تفرجگاهی مناسب خدمات خوبی به مردم و گردشگران ارائه شود.

افشارنادری بیان کرد: دستگاه‏هایی که متولی فرهنگ هستند، باید گردشگرانی را که از این منطقه بازدید می‏کنند، به عنوان جامعه هدف خود به شمار آورند و طرح و برنامه‏های خود را در منطقه اجرایی کنند.

وی فضاسازی مناسب در منطقه تنگه‏واشی، حضور ضابطان امر به معروف و نهی از منکر، حضور بسیجیان و عوامل انتظامی را از جمله موارد مهمی دانست که نقش به‏سزایی در حفظ امنیت و ساماندهی این منطقه گردشگری ایفا خواهند کرد.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول