اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی:

اولویت اصلی ما توسعه گردشگری داخلی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی گفت: اولویت اصلی ما توسعه گردشگری داخلی است.

اولویت اصلی ما توسعه گردشگری داخلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا امیری‌جباری بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 64 مرکز اقامتی در سطح کشور آماده ارائه خدمات به بازنشستگان و دارندگان سفرکارت ملی در قالب مراکز ایرانگردی هستند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی ابراز داشت: سفرکارت ملی با هدف رونق سفرهای داخلی و گردشگری داخلی طراحی شده و اینک بیش از 3 میلیون و 350 هزار سفرکارت در اختیار ایرانیان است.

وی اضافه کرد: شرط شارژ شدن سفرکارت‌ها از برنامه کاری مراکز اقامتی ایرانگردی خارج شده است و دارندگان سفرکارت می‌توانند با مراجعه به مراکز اقامتی ایرانگردی از تخفیف 40 درصدی اقامت و 20 درصدی پذیرایی بهره‌مند شوند.

امیری جباری تصریح کرد: در سطح کشور در 23 استان مراکز اقامتی آماده خدمت‌رسانی به بازنشستگان و دارندگان سفرکارت ملی هستند که بیش از 5 میلیون بازنشسته صندوق کشوری و سازمان تامین اجتماعی می‌توانند از این خدمات در کنار دارندگان سفرکارت‌های ملی بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: در سال جاری 150 هزار سفر پیش‌بینی شده که سهم فارس پذیرایی از 12 هزار مسافر در سطح این استان و فرستادن 10 هزار مسافر به استان‌های دیگر است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی تصریح کرد: به دنبال مذاکره با مراکز اقامتی دیگر برای حذف شرط شارژ شدن سفرکارت‌ها در راستای توسعه گردشگری داخلی هستیم.

وی گفت: اولویت اصلی شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی و عوامل طرح سفرکارت‌ها رونق گردشگری داخلی است.

امیری‌جباری خاطرنشان کرد: هیچ مرکز اقامتی در سطح کشور از زیرمجموعه ایرانگردی و جهانگردی وجود ندارد که به بازنشستگان و دارندگان سفرکارت‌ها خدمات شامل تخفیف اقامت و پذیرایی ارائه ندهد و در صورت مشاهده با آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول