اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی:

توسعه تاسیسات گردشگری رونق گردشگری را در پی دارد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی گفت: توسعه تاسیسات گردشگری در آذربایجان‌شرقی، رونق جذب گردشگر و مرمت آثار تاریخی را در پی داشته است.

توسعه تاسیسات گردشگری رونق گردشگری را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی در جلسه ستاد تسهیلات سفر استان اظهار کرد: امروز شاهد توسعه و رونق همه‌جانبه و سرمایه‌گذاری جدی در صنعت گردشگری استان هستیم.

وی با اشاره به مشارکت خوب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در انجام طرح‌ها، افزود: با حمایت، تصویب و ارائه تسهیلات خوب از سوی مدیریت ارشد استان، اکنون شاهد دلگرم شدن سرمایه‌گذاران و نتایج خوب این مشارکت‌ها در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری و توسعه مناطق نمونه گردشگری هستیم.

محمدی با تاکید بر اینکه با همکاری استاندار آذربایجان‌شرقی و سایر نهادهای عضو ستاد تسهیلات سفر اکنون استان ما در زمینه گردشگری حرفی برای گفتن دارد، تصریح کرد: توسعه تاسیسات گردشگری در آذربایجان‌شرقی، رونق جذب گردشگر و مرمت آثار تاریخی را در پی داشته است.

وی با ارائه گزارشی در خصوص عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌جاری، گفت: شهرداری تمام شهرهای استان به‌ویژه تبریز امسال نسبت به سال‌های گذشته از تحرک بیشتری برخوردار بود که این جنب‌ و جوش در فعالیت‌ها، اصلاحات خوبی را در شهر به‌دنبال داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان افزود: با توجه به سه نوبت ارزیابی انجام گرفته توسط ناظران در راستای اجرای وظایف هر سازمان و نهاد، طی همایشی از فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و سازمان‌های برتر در ارائه بهترین عملکرد، تجلیل می‌شوند.

محمدی تصریح کرد: تجلیل از هلال‌احمر، پلیس راهور و مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی در میان سازمان‌ها و همچنین پنج شهرداری برتر استان با توجه به جلب بیشترین رضایت گردشگران و مسافران نوروزی از جمله این موارد خواهد بود.

وی با بررسی عملکرد سایر نهادهای عضو این ستاد در تعطیلات نوروزی خاطرنشان کرد: صدا و سیمای استان با پخش برنامه‌های ویژه معرفی شهرستان‌ها و میراث فرهنگی آنها در ساعات پر‌ بیننده شبکه سهند و سایر سازمان‌ها نظیر اداره کل محیط‌ زیست، فرودگاه و راه آهن، دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش، دستگاه قضایی، بانک ملی، تاکسیرانی و راه و شهرسازی استان توانستند با عملکرد خوب خود رضایت گردشگران را جلب کنند.

محمدی از اکیپ مشترک سازمان میراث فرهنگی، تعزیرات حکومتی و بازرگانی به عنوان واحد نظارتی قوی در ایام نوروز یاد کرد و گفت: البته نهادهای دیگری مانند شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، حمل و نقل و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان شکایت‌هایی از سوی گردشگران داشتند، که امیدواریم با نظارت بیشتر، این مشکلات تا فصل تابستان برطرف شود.

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر استان یادآور شد: متاسفانه حدود یک سوم بازار تبریز نیز با وجود تذکرات و تاکیدات مداوم، از روز سوم فروردین به بعد باز و سه روز نخست تعطیل بودند که موجبات نارضایتی گردشگران را فراهم آورد.

محمدی تاکید کرد: لازم است با توجه به اینکه در این ایام علاوه بر بازدید، از این مکان خرید هم صورت می‌گیرد، بازاریان بیش از پیش نسبت به باز نگاه داشتن مغازه‌های خود در این روزها توجیه شوند.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول