اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کرمان:

مقابله با ناتوی فرهنگی ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان بر ضرورت مقابله با ناتوی فرهنگی و جنگ نرم تأکید کرد.

مقابله با ناتوی فرهنگی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام سید جواد موسوی صبح امروز در جمع پایوران ناحیه مقاومت بسیج بافت اظهار کرد: سوم خرداد روزی بود که خرمشهر به پیروزی رسید و امام این جمله را به حق گفت که "خرمشهر را خدا آزاد کرد".

وی افزود: باید یادآور شویم که در ریشه‌یابی جنگ در تمام دوره‌ها  کشور ایران همیشه باید برای مقابله با دشمن تلاش کند.

موسوی افزود: حضرت امیرالمؤمنان (ع) می‌فرمایند "آن کس که همواره با جنگ همراه است هرگز به خواب نمی‌رود و اگر او به خواب برود، دشمن او هرگز به خواب نمی‌رود".

وی خاطرنشان کرد: این سخن از نکاتی است که نشان می‌دهد اهل بیت (ع) هم در برابر مقابله، دفاع و غافل نشدن از دشمن بسیار حساس بوده‌اند.

موسوی ادامه داد: یکی از صاحبنظران غرب در یک جمله بسیار استراتژیک گفته است، "غرب به یک سرزمین ختم نمی‌شود و یک مجموعه اخلاقی، نژادی و حتی اقتصادی نیست، بلکه جلوه‌های گوناگونی از فرهنگ و یک پدیده تمدنی است"، لذا براساس این تفکر غرب خودش را یک دنیا می‌داند.

وی اضافه کرد: با شنیدن این تفکر باید بیدار باشیم و بدانیم که دشمن هیچگاه نمی‌خوابد و همواره در راستای ضربه زدن تلاش می‌کند؛ باید بدانیم که جهان باید اسلامی شود، زیرا اسلام آخرین و کامل‌ترین دین است و ساخته بشر نیست.

موسوی گفت: مقام معظم رهبری در سال‌های قبل تهاجم فرهنگی و سپس ناتوی فرهنگی و جنگ نرم را مطرح کردند لذا باید با این موارد به شکل ویژه مقابله کنیم.

وی گفت: باید بدانیم که دشمن اکنون چنان پا در خانه ما گذاشته است که خودمان متوجه آن نیستیم و شاید منجر به قتل‌عام در گوشه و کنار شود.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول