اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران:

دریای مازندران در تمام فصل‌ها میزبان گردشگران می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: سواحل مازندران با مکانیزه شدن طرح‌ها در چهار فصل سال مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دریای مازندران در تمام فصل‌ها میزبان گردشگران می‌شود

سید عیسی هاشمی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری به اجرای طرح مکانیزه در سواحل مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: بعد از انقلاب از طرح یکنواخت با همه مزایا و معایبی که دارد در سطح سواحل دریای مازندران استفاده می‌شود که برای تنوع بخش نیازمند ایده‌های جدید بود.

وی به استفاده بهینه از سواحل دریای مازندران اشاره کرد و یادآور شد: از سوی میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران، طرح‌های جدیدی برای بهره‌برداری از سواحل مازندران درنظر گرفته شد تا موجب رفاه و آسایش گردشگران را فراهم کند.

این مسئول با اشاره به اینکه هدف ما از اجرای مناسب طرح دریا، بهره‌برداری در چهار فصل سال است، تصریح کرد: دریا مختص فصل تابستان و شنا نیست، استفاده و بهره‌برداری مطلوب از دریا حق همه است.

هاشمی حیدری خاطرنشان کرد: ورزش‌های آبی از مواردی است که می‌تواند در طول سال مورد استفاده هم استانی‌ها و گردشگران قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح مکانیزه در سواحل مازندران نیازمند سازه‌های جدید و مقاوم است تا در طول سال، نیازهای تفریحی و گردشگری استفاده کننده‌ها را برطرف کند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه سازمان دریانوردی، محیط زیست و آب منطقه‌ای از دستگاه‌های اجرایی هماهنگ با میراث فرهنگی است، بیان داشت: محیط زیست تقبل کرد اگر طرح زیست محیطی طرح مکانیزه سواحل مورد تائید قرار گرفت در بقیه طرح‌های دریا تعمیم داده شود.

وی پنج طرح دریا را به صورت پایلوت برای اجرای طرح مکانیزه سواحل قابل اجرا دانست و گفت: بضاعت ما در حد پنج طرح است. سعی می‌شود این طرح جدید تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

هاشمی حیدری با بیان اینکه مطالعه و کارشناسی طرح مکانیزه دریا دقیق است، ابراز داشت: اجرای طرح مکانیزه سواحل بلندمدت است به طوریکه برای 25 تا 50 سال طراحی می‌شود.

وی اعتبار زیرساخت برای پنج طرح مکانیزه در سواحل مازندران را بیش از چهار میلیارد تومان عنوان کرد و یادآور شد: بررسی ریالی طرح‌های مکانیزه سواحل، ملی است.

معاون عمرانی استاندار مازندران درباره جذب درست و به هنگام اعتبارات دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: از اوایل اردیبهشت جلسات مستمری را برای بررسی جذب اعتبارات دستگاه‌های اجرایی در استانداری برگزار شد تا با جذب درست اعتبارات، استان منتفع شود.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول