اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد دماوند:

انگیزه‏های معنوی در هنر برتر از انگیزه‏های مادی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند گفت: فعالیتی که در قالب انگیزه‏های هنری جلوه‏گر می‏شود، قابل مقایسه با اموری که با انگیزه‏های مادی صورت اجرایی به خود می‏گیرد، نیست.

انگیزه‏های معنوی در هنر برتر از انگیزه‏های مادی است

رمضان بصیرت امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این اقدام در سایه پیگیری‏های مسئولان شهرستان دماوند صورت اجرایی به خود گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر سینمای رودهن با اکران پنجمین فیلم خود عملاً از چند ماه گذشته فعالیتش را آغاز کرده است.

بصیرت اضافه کرد: آمفی‏تئاتر سالن کوثر دماوند نیز در صورت رفع برخی کاستی‏های فنی برای اکران فیلم‏های روز کشور آماده پذیرایی از علاقه‏مندان است.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند، صدور چنین مجوزی برای این سبک از اکران فیلم در کشور بی‏سابقه است.

* انگیزه‏های معنوی در هنر برتر از انگیزه‏های مادی است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند با اشاره به حضور عزت‏الله انتظامی، هنرمند شهیر عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون در شهرستان دماوند، این امر مهم را موجب پیدایش خیرات و برکات بسیاری برای بخش هنر منطقه خواند.

بصیرت ادامه داد: گاه فعالیتی که در قالب انگیزه‏های هنری جلوه‏گر می‏شود، قابل مقایسه با اموری که با انگیزه‏های مادی صورت اجرایی به خود می‏گیرد، نیست و حضور استاد انتظامی از جمله این محرک‏های معنوی است.

* اجرای نمایش "نماز" برای دانش‏آموزان دماوندی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند با اشاره به برنامه‏های نمایشی در این شهرستان گفت: مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند هر ساله برنامه‏های متنوعی را برای نسل جوان شهرستان دماوند در نظر می‏گیرد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‏های نمایشی برای دانش‏آموزان دماوندی، اجرای تئاتر "نماز" توسط هنرمند این شهرستان است.

بصیرت اضافه کرد: این نمایش می‏تواند تاثیرات عمیق معنوی بر نسل نوجوان جامعه در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی داشته باشد.

انتهای پیام/ب10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول