اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگ و ارشاد دماوند اعلام کرد

برگزاری جشنواره فیلم "سیب" دماوند به صورت کشوری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دماوند گفت: جشنواره فیلم کوتاه "سیب" دماوند به‌صورت کشوری برگزار می‏شود، اما این امر منوط به تصویب قطعی برگزاری آن است.

برگزاری جشنواره فیلم "سیب" دماوند به صورت کشوری

رمضان بصیرت امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: جشنواره فیلم کوتاه "سیب" در دو دوره گذشته به صورت استانی برگزار شده است.

وی ادامه داد: از این رو، دوره سوم باید به‌صورت کشوری برگزار شود تا کلیات این جشنواره با افت مواجه نشود.

بصیرت اضافه کرد: پیش از این بر اساس زمان‏بندی‏های موجود، مقرر شده بود جشنواره فیلم کوتاه "سیب" دماوند پس از دو مرحله استانی و دو مرحله کشوری در مرحله پنجم به‌صورت بین‏المللی برگزار شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند افزود: بر اساس این برنامه، جشنواره فیلم کوتاه سیب دماوند باید به‌صورت کشوری برگزار شود و برگزاری کشوری رویدادهایی از این دست مستلزم امکانات بیشتری است.

* تهیه اقلام مورد نیاز هنرمندان توسط اداره ارشاد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند از ایجاد بسترهای لازم برای تهیه اقلام مورد نیاز هنرمندان از طریق این نهاد خبر داد.

وی ادامه داد: در این روش، اقلام مورد نیاز از سوی هنرمندان به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند اعلام می‏شود تا تهیه آن از پایتخت، هنرمندان را از انجام این سفر 50 کیلومتری بی‏نیاز سازد.

بصیرت اضافه کرد: البته مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند از ورود بخش‏های خصوصی برای ایجاد مراکز عرضه چنین اقلامی استقبال می‏کند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول