اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری دهدشت:

کانون پرورش فکری دهدشت در مکان مناسبی واقع نشده است

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دهدشت با بیان اینکه کانون شهرستان ما در مکان مناسبی واقع نشده گفت: عدم شناخت کافی اولیا از برنامه‌های متنوع کانون باعث شده که خیلی از کودکان نتوانند از برنامه‌های ما استفاده کنند.

کانون پرورش فکری دهدشت در مکان مناسبی واقع نشده است

فرحناز رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: کانون پرورشی کودکان و نوجوانان سعی در شکوفا کردن هر چه بیشتر استعدادهای کودکان و نوجوانان دارد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دهدشت با اشاره به اینکه تاثیر برنامه‌های کانون پرورشی بر نوجوانان را در بلندمدت باید دید، افزود: باید کودکان و نوجوانان را در رسانه‌ها و برنامه‌های فرهنگی در اولویت قرار دهیم.

رحیمی تصریح کرد: کودکان بزرگترین سرمایه ایران اسلامی هستند که باید با شناسایی استعدادها و پرورش آن زمینه تعالی آن‌ها را فراهم کنیم.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دهدشت بیان داشت: با توجه به اهمیت کار با کودک و نوجوان و نقش موثری که این فعالیت‌ها در آینده کودکان جامعه ما دارند می‌طلبد که مسئولان نهادها و دستگاه‌ها با حساسیت و علاقه بیشتری از کانون پرورشی و برنامه‌های آن حمایت کنند.

رحیمی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سعی دارد محیطی آرام و شاد را برای اعضای خود که کودکان و نوجوانان هستند فراهم کند و در بستر این محیط آرام استعدادهای آنها را با روش‌های کارشناسی شده به خود بچه‌ها بشناساند تا آن‌ها استعدادها را با کمک مربیان دلسوز پرورش دهند و در آینده ثمرات این پرورش را ببینند.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دهدشت در مکان مناسبی از لحاظ فیزیکی واقع نشده، افزود: عدم شناخت کافی اولیا از کارایی و برنامه‌های متنوع کانون باعث شده که خیلی از کودکان نتوانند از برنامه‌های پرباری که در طول سال داریم استفاده کنند.

وی با تقدیر از فرماندار کهگیلویه به خاطر دید فرهنگی و نگاه خاص به فعالیت‌های کانون خاطرنشان کرد: امیدواریم که سایر مسئولان نیز با رویکرد فرهنگی به مسائل بنگرند که قطعا ما با اهمیت دادن به کارهای فرهنگی به خصوص در حوزه کودک و نوجوان به نتایج بهتری خواهیم رسید.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول