اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایجرود خبر داد

اختصاص 130 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی ایجرود

خبرگزاری فارس: فرماندار ایجرود از اختصاص 130 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه بخش کشاورزی شهرستان ایجرود خبر داد.

اختصاص 130 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی ایجرود

باقر اکبرپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: این اعتبار اولیه برای توسعه بخش کشاورزی شهرستان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه با ارائه طرح‌های کشاورزی مناسب، هیچ محدودیتی برای افزایش سقف اعتبارات بخش کشاورزی وجود ندارد، افزود:‌ طرح‌های مختلف کشاورزی در شهرستان در سال جاری اجرایی می‌شود.

اکبرپور با اشاره به میزان اشتغالزایی بخش کشاورزی در این شهرستان تصریح کرد: 70 درصد اشتغال مردم این شهرستان در بخش کشاورزی است‌.

وی بر ضرورت تعیین تکلیف زمین برای احداث مجتمع کشاورزی و حل مشکل زمین‌های وقفی تاکید کرد و افزود: مطالعه احداث واحد دامی در حلب و افزایش دوره‌های واحد ترویج جهاد کشاورزی از دیگر موضوعات مورد توجه شهرستان است‌.

فرماندار ایجرود در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: به مناسبت روز مقاومت‌، ایثار و پیروزی کلنگ ساختمان دهیاری روستای قارختلو با اعتبار اولیه 140 میلیون ریال به زمین زده شد‌.

وی ادامه داد: به مناسبت روز مقاومت‌، ایثار و پیروزی عملیات احداث ساختمان دهیاری روستاهای هلیل‌آباد‌، چتز و باریکاب آغاز شد .

فرماندار ایجرود با بیان اینکه هر یک از این ساختمان‌ها در زیر بنای 70 متر مربع احداث می‌شود، افزود: 140 میلیون ریال اعتبار اولیه برای احداث این ساختمان‌ها در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به احداث ستاد اقامه نماز این شهرستان تصریح کرد: دفتر این ستاد به‌زودی در شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از برگزاری مسابقه اذان در بخش‌های دانش‌آموزی دانشجویی و فرهنگی خبر داد و تصریح کرد‌: این مسابقه با محوریت آموزش و پرورش و دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول