اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از تیم ووشو بانوان

تیم ووشو مردان ماهان در لیگ شرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: پس از سال‌ها که ووشو اصفهان در لیگ برتر نماینده نداشت، تیم ووشو فولاد ماهان در فصل جدید این مسابقات شرکت می‌کند.

تیم ووشو مردان ماهان در لیگ شرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با تصمیم باشگاه فولاد ماهان رشته رزمی ووشو در جمع رشته‌های مورد حمایت این باشگاه قرار گرفته است و در فصل جدید مسابقات در هر دو بخش بانوان و آقایان تیم‌داری می‌کند.

فصل گذشته از نیم‌فصل مسابقات تیم ووشو بانوان سمیرم تحت حمایت باشگاه فولاد ماهان قرار گرفت و در ادامه رقابت‌ها با نام این باشگاه حضور یافت.

در این فصل نیز تیم ووشو مردان فولاد ماهان در لیگ شرکت می‌کند تا پس از سال‌ها ووشو اصفهان در رقابت‌های باشگاهی صاحب نماینده شود.

مدیرعامل باشگاه ماهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: باشگاه ماهان برای امسال قصد ورود و سرمایه‌گذاری در یک رشته رزمی را داشت.

محمدرضا ساکت افزود: این باشگاه قصد موازی‌کاری در ورزش را ندارد و پس از اینکه مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد که این تیم کماکان در رشته کاراته تیم‌داری می‌کند، تصمیم گرفتیم در رشته ووشو سرمایه‌گذاری کنیم.

وی ادامه داد: این رشته در استان اصفهان از ظرفیت خوبی برخوردار است و باشگاه ماهان قصد دارد علاوه بر حضور در لیگ، در بخش پایه نیز سرمایه‌گذاری کند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول