اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آستان مقدسه خواهر امام رضا (ع) رشت:

توسعه حرم خواهر امام رضا (ع) رشت نیازمند حمایت است

خبرگزاری فارس: مدیر آستان مقدسه خواهر امام رضا (ع) رشت گفت: تکمیل طرح توسعه حرم مطهره خواهر امام رضا (ع) رشت نیازمند توجه ویژه نمایندگان مجلس و مسئولان است.

توسعه حرم خواهر امام رضا (ع) رشت نیازمند حمایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید فخرالدین جواد‌پور عصر امروز در جریان مراسم غبارروبی از حرم مطهره خواهر امام رضا (ع) این شهر، اظهار کرد: این مراسم هر ماه با حضور خادمان بزرگوار و خیران این آستان برگزار می‌شود.

وی درباره روند پیشرفت اجرای پروژه عمرانی حرم مطهره خواهر امام رضا (ع)، ابراز کرد: پروژه خواهر امام رضا (ع) با پیشرفت نسبتا خوبی همراه است و ما از نمایندگان مجلس می‌خواهیم به این امامزاده توجه بیشتری داشته باشند و در امور مالی به ما اعتبار دهند تا نیازها را برطرف کنیم و امکانات زیادی را در این حرم فراهم آوریم.

این مسئول با بیان اینکه تا پایان سال جاری پیش‌بینی می‌شود طرح توسعه حرم مطهره به پایان برسد، افزود: این حرم به توسعه و ترمیم بافت‌های اطراف نیاز دارد که به تصویب هیئت دولت رسیده است.

وی، سوم خرداد را رور فتح خرمشهر، ایثار، مقاومت و ولادت امام محمد باقر (ع) دانست و خاطرنشان کرد: در این روز مراسم با شکوهی در حرم مطهره خواهر امام رضا (ع) برگزار می‌شود که در آن از جانبازان و آزادگان تجلیل به عمل می‌آید.

جوادپور با اشاره به اینکه این مراسم با سخنرانی مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه همراه است، خاطرنشان کرد: در 14 خرداد که روز رحلت امام خمینی (ره) و 15 خرداد که روز ولادت حضرت علی(ع) و نخستین روز اعتکاف است مراسم برگزار می‌شود.

ا‌نتهای پیام/‌ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول