اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر خبر داد

میزبانی باقرشهر از 25 هزار زائر حرم امام (ره)

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر گفت: باقرشهر برای میزبانی از 25 هزار زائر حرم امام‌خمینی (ره) آماده است.

میزبانی باقرشهر از 25 هزار زائر حرم امام (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، هر ساله خیل عظیمی از زائران حرم مطهر امام راحل از سرتاسر ایران اسلامی به سمت گلزار بهشت زهرا (س) و مرقد رهبر کبیر انقلاب اسلامی می‌آیند و باقرشهر به‌عنوان نزدیکترین مکان به گلزار شهدا و امام شهدا میزبان بیشترین زائران در سطح استان تهران است.

شهردار باقرشهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط گفت: بسیار خرسندیم که خداوند هم‌جواری با مزار شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و مرقد منور و نورانی پیر و مراد شیفتگان جهان اسلام و بسیجیان را نصیب شهروندان خون‌گرم و میهمان‌نواز باقرشهر کرده است.

جمشید سعادتمند در ادامه ضمن یادآوری خاطراتی از ایام رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی گفت: بی‌شک شهروندان فهیم باقرشهر بیشترین نقش را در ساماندهی و اسکان و پذیرائی از زائران و عزاداران آن امام عزیز هنگام مراسم عزاداری و تشییع و تدفین و ... داشته‌ و امروز نیز آماده‌اند تا این وظیفه را به نحو شایسته و مطلوب به انجام رسانند. 

وی در ادامه عنوان کرد: پرسنل شهرداری در کنار بسیجیان باقرشهر به همراه شهروندان آماده استقبال و پذیرائی از زائران به‌ویژه مردم فهیم استان فارس بوده و هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

سعادتمند بیان داشت: 23 سال از میزبانی زائران و سوگواران حضرت امام‌خمینی (ره) از استان‌های مختلف به‌ویژه از استان فارس می‌گذرد که این عزیزان شهروند افتخاری باقرشهر شده‌اند.

شهردار باقرشهر در پایان خاطرنشان کرد: آشنا کردن نسل سوم انقلاب اسلامی با اندیشه‌ها و آرمان‌های والای امام راحل ضامن پیشرفت و توسعه کشور در عرصه‌های مختلف است که در این زمینه با هماهنگی‌های لازم سعی شده برنامه‌های آموزشی و تبلیغاتی مناسب در سطح شهر و مساجد و مراکز علمی و مدارس انجام شود.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول