اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارتقای مهارت مادران

همایش «مهارت‌های ارتباط موثر» برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش «مهارت‌های ارتباط موثر» ویژه اعضای کانون مادر و کودک از سوی شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

همایش «مهارت‌های ارتباط موثر» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همایش «مهارت‌های ارتباط موثر» ویژه اعضای کانون مادر و کودک از سوی شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

کارشناس ارشد روانشناسی در این همایش ضمن تاکید بر اهمیت حفظ سلامت روانی خانواده‌ها و برقراری ارتباط مثبت بین والدین و فرزندان گفت: ارتباط موثر رابطه‌ای است که در آن شخص به گونه­‌ای عمل می‌کند که در آن علاوه بر اینکه خودش به خواسته‌هایش می‌رسد، سایر افراد نیز احساس رضایت دارند.

مریم آبکار در ادامه به تشریح انواع ارتباط بین فردی همچون ارتباط قدرت‌مدار خود‌محور، ارتباط منفی و منفعل، انواع ارتباط بین فردی، ارتباط مثبت و موثر و همچنین ارائه راهکارهای کسب و برقراری ارتباط موثر پرداخت.

شهردار ناحیه 4 شهرری در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از همایش «مهارت‌های ارتباط موثر» ویژه اعضای کانون مادر و کودک خبر داد و گفت: به منظور ارتقاء آگاهی مادران، همایش مهارت‌های ارتباط موثر در سرای محله شهادت برگزار شد.

رحیم حیدریان با اشاره به اینکه این همایش با مشارکت مدیریت محله شهادت و واحد سلامت اداره اجتماعی ناحیه 4 شهرداری منطقه 20 برگزار شده است، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی ارتقاء آگاهی مادران در جهت برقراری ارتباط مثبت و موثر بین والدین و فرزندان است.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول