اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بهار:

قدرت ایمان فوق قدرت‌های مادی و نظامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: قدرت ایمان فوق قدرت‌های مادی و نظامی است.

قدرت ایمان فوق قدرت‌های مادی و نظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، مجتبی حسینی عصر امروز دوشنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت حماسه سوم خرداد اظهار داشت: در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس رزمندگان اسلام ثابت کردند که قدرت ایمان و معنویت می‌تواند فوق تمام قدرت‌های استکباری و نظامی باشد.

وی تأکید کرد: عملیات بیت‌المقدس مهم‌ترین و مقدس‌ترین عملیات در هشت سال دفاع مقدس بود، فتح خرمشهر تاریخ دلاوری و حماسه و شرف و مردانگی نسلی است که در برابر موج هجمه و توطئه مشرکان ایستاد و نه نگفت.

فرمانده سپاه ناحیه بهار در ادامه ضمن برشمردن برنامه‌های اجرایی که در سطح ناحیه، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان بهار برگزار خواهد شد، بیان کرد: از جمله برنامه‌های شاخصی که در روز سوم خرداد برگزار خواهد شد صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و همایش حضور بسیجیان در سپاه ناحیه خواهد بود که با هدف پاسداشت حماسه سوم خرداد و تبیین دلاورمردی‌های رزمندگان برای نسل سوم انقلاب است.

وی گفت: از دیگر برنامه‌هایی که در این هفته برگزار خواهد شد دیدار با امام جمعه بهار، ختم صلوات با محوریت شهدای خرمشهر، برپایی ایستگاه صلواتی، غبارروبی مزار شهدا و برگزاری مراسم عصر خاطره‌گویی خواهد بود.

حسینی در پایان به برنامه‌های دیگری که در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج برگزار خواهد شد، اشاره کرد و بیان داشت: برنامه پیاده‌روی همگانی و مسابقه دوومیدانی، حضور حلقه‌های صالحین در منزل شهدا، شب خاطره و قرائت زیارت عاشورا از برنامه‌های دیگر این هفته خواهد بود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول