اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور صورت گرفت

نصب 3 هزار و 300 دستگاه قرائت راه دور برق مشترکان صنعتی اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیر اندازه‌گیری شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان از نصب 3 هزار و 300 دستگاه ماژول قرائت از راه دور کنتورهای برق مشترکان صنعتی اصفهان برای نخستین بار در کشور خبر داد.

نصب 3 هزار و 300 دستگاه قرائت راه دور برق مشترکان صنعتی اصفهان

مرسل صالحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه برای نخستین بار در کشور شرکت توزیع شهرستان اصفهان موفق به دستگاه قرائت از راه دور با کنتورهای فعلی کرده است، اظهار داشت: مدیریت لوازم اندازه‌گیری شرکت توزیع شهرستان از دی‌ماه سال 90 آغاز به نصب دستگاه ماژول کرده که تاکنون توانسته است برای تعداد 3 هزار و 300 مشترک صنعتی این وسیله را نصب کند.

وی با بیان اینکه دستگاه ماژول قرائت کنتور را از راه دور را امکان‌پذیر می‌کند، افزود: نصب این دستگاه پدیده جدیدی است که برای نخستین بار در کشور در شهرستان اصفهان انجام شده و این در حالی است در سایر استان‌ها تعویض کنتور فرسوده صورت می‌گیرد.

مدیر اندازه‌گیری شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به مزیت‌های این دستگاه تصریح کرد: با نصب این دستگاه بدون حضور مأمور در محل، کنتور را می‌توان از راه دور قرائت کرد.

وی با بیان اینکه با این اقدام کنترل بیش‌تری می‌توان بر میزان مصرف برق داشت، اضافه کرد: در حال حاضر در چهار امور شمال‌غرب، شمال، غرب و شرق اصفهان این دستگاه بر کنتورهای شرکت‌های صنعتی شهرک‌های نصب شده است.

صالحی هم‌چنین از نصب دستگاه ماژول برای شرکت‌های صنعتی امور نواحی خبر داد و گفت: هزار و 300 دستگاه برای مشترکان صنعتی این امور تاکنون نصب شده است.

مدیر اندازه‌گیری شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با تاکید به اینکه برای تمامی شرکت‌های صنعتی هر هشت امور شرکت توزیع برق شهرستان این دستگاه نصب می‌شود، افزود: در حال حاضر نصب این دستگاه برای شهرک صنعتی جی در حال انجام است.

وی از دیگر مزایای این دستگاه را صدور قبض به صورت مکانیزه، ارسال صدور و قرائت به صورت راه دور عنوان کرد و بیان داشت: هر چند این طرح در اصفهان در حال انجام است اما نتایج موفقیت آن به صورت کشوری طرح می‌شود.

مدیر اندازه‌گیری شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه مورد هدف این کار پوشش 8 هزار مشترک برق صنعتی در اصفهان است، گفت: با نصب این دستگاه دسترسی به پارامترهای راه دور، میزان مصرف، اخطار میزان مصرف برق و عوامل مربوط به سرقت انرژی امکان‌پذیر شده است، دسترسی شبکه، مونتاژ و پارامترهای شبکه را از طریق این دستگاه می‌توان کنترل و نیز قطع برق را از راه دور انجام داد.

صالحی به نصب کنتورهای هوشمند اشاره کرد و گفت: به زودی تمامی کنتورهای مشترکان خانگی هوشمند می‌شوند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول