اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت توزیع برق مازندران خبر داد

کاهش 24 درصدی مصرف برق خانگی در مازندران

خبرگزاری فارس: معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق مازندران از کاهش 24 درصدی مصرف برق خانگی در مازندران خبر داد.

کاهش 24 درصدی مصرف برق خانگی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری شجاع محمودی‌عالمی بعد از ظهر امروز در همایش بهره‌وری و مدیریت مصرف برق که در باشگاه برق ساری برگزار شد مصرف بهینه برق را امری عمومی دانست و اظهار داشت: سال گذشته با همکاری مردم در بخش‌های مختلف سرانه بخش غیرمولد برق در مازندران کاهش یافت.

این مسئول با اشاره به اینکه مصرف برق خانگی در سال گذشته 24 درصد کاهش داشته است تصریح کرد: شدت مصرف برق در سطح کشور بالا است، مصرف برق به نحوی کاهش یابد تا به رفاه مردم جامعه لطمه وارد نشود.

وی به نحوه آموزش مصرف بهینه برق در مازندران اشاره کرد و گفت: آموزش 5 هزار زن خانه‌دار، 100 هزار نفر دانش‌آموز و نشست‌های توجیهی با دستگاه‌های اجرایی، کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و تجاری موجب شد تا با کاهش مصرف برق در مازندران مواجه شویم.

محمودی به تهیه بیش از یک میلیون و 100 هزار بروشور درباره مصرف بهینه برق در مازندران اشاره کرد و بیان داشت: بیشترین مصارف برق در مازندران در بخش خانگی و تجاری است.

معاون فروش شرکت توزیع برق مازندران اضافه کرد: تلاش ما در راستای افزایش مصرف برق صنعتی و کاهش شدت مصرف انرژی است.

وی با بیان اینکه مشترکان برق در مازندران بر این باورند تا از ممیزی انرژی استفاده کنند خاطر نشان کرد: مصرف برق مولد در مازندران نسبت به سایر استان‌ها افزایش یافته و نشان می‌دهد که مردم آگاه شده و قصد استفاده از ممیزی انرژی را دارند.

محمودی به کاهش مصرف برق در ادارات دولتی اشاره کرد و گفت: از سال 72 تا 89 مصرف برق مشترکان دولتی در حال افزایش بود که در سال گذشته با فرهنگ‌سازی و نشست‌های توجیهی با کاهش مصرف این ردیف مشترکان مواجه هستیم.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق مازندران مزایای پرداخت غیرحضوری قبوض را شامل ایجاد آرامش خاطر مشترکان دانست و اذعان داشت: نبود نیاز مشتری به قبض و سرعت در اطلاع‌رسانی، مفقود شدن قبوض و عدم سردرگمی مشترک، کاهش سفرهای شهری و حفظ محیط زیست، امکان دسترسی همه مشترکان به وسایل ارتباطی و صرفه‌جویی در وقت و وصول سریع بدهی مشترکان از مزایای الکترونیکی شدن است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول