اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ساماندهی اتباع بیگانه

محل‌های استقرار افاغنه جویای کار در میبد ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول اداره اتباع بیگانه شهرستان میبد از تعیین و ساماندهی محل‌های استقرار افاغنه جویای کار در این شهرستان خبر داد.

محل‌های استقرار افاغنه جویای کار در میبد ساماندهی می‌شود

مصطفی انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میبد اظهار داشت: دو محل در میبد برای استقرار افاغنه جویای کار تعیین شده تا از بروز مشکلات و مسائل مختلف جلوگیری شود.

وی افزود: شهرستان میبد به علت وضعیت مناسب در اشتغال، هم‌چنین وجود کوره‌های آجرپزی، تعداد زیادی از افاغنه را در خود جای داده است که در برخی موارد شاهد مشکلاتی بوده‌ایم.

انصاری با اشاره به برخی از مسائل و مشکلات ناشی از حضور افاغنه در داخل شهرستان میبد اظهار داشت: جمعیت نسبتا زیاد افاغنه و سکونت آنها باعث شده تا مسئولان شهر به اتخاذ تصمیماتی با همکاری امور اتباع استان بپردازند که از آن جمله می‌توان به ایجاد مکان متمرکز برای زندگی آنها و دیوارکشی اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سکونت این افراد در داخل شهر ممنوع است و در صورتی که مردم شهرستان با این موارد مواجه شدند به فرمانداری شهرستان اطلاع دهند.

انصاری با اشاره به مهمان بودن افاغنه در میبد اضافه کرد: با توجه به وظیفه انسانی و به عنوان یک برادر دینی سعی شده تا امکانات خوبی در این شهرک ایجاد شود که از جمله آنها می‌توان به ایجاد نگهبانی، مرکز بهداشت و مدرسه در این شهرک اشاره کرد.

مسئول اتباع بیگانه شهرستان میبد اظهار داشت: در اقدام اخیر با توجه به پراکندگی افاغنه در سطح شهرستان به منظور یافتن کار، ایجاد مشکلات و نازیبا شدن چهره شهر، دو ایستگاه به منظور استقرار آنها ایجاد شده است و تمام افاغنه باید در این محل‌ها استقرار یابند و مردم شهرستان در صورت مشاهده هرگونه مورد خلاف مراتب را به فرمانداری و نیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول