اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار شد

پیش‌بینی طرح تعریض خیابان‌های شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار پیش‌بینی طرح تعریض خیابان‌های شهر شوشتر در طرح جامع تفضیلی شوشتر شد.

پیش‌بینی طرح تعریض خیابان‌های شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شوشتر اظهار داشت: تعریض‌های شهر باید در دستور کار قرار گیرد و برای این مهم رایزنی‌هایی با مشاور طرح جامع تفضیلی شوشتر انجام شده است.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در این باره خاطر‌ نشان کرد: این مهم در طرح جامع شهر شوشتر در نظر گرفته نشده است ولی در تلاش هستیم تا در طرح تفضیلی شهر شوشتر منظور شود.

این مقام مسئول با اشاره به طرح تعریض خیابان کجباف شوشتر افزود: طرح تعریض این خیابان در شورای شهر بررسی شده و شورای شهر با تعریض 12 تا 16 متر این خیابان موافقت کرده است.

وی با اشاره به اینکه کشتارگاه شوشتر باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود، گفت: کشتارگاه شوشتر باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شود و در این باره شهرداری برای سلامت شهروندان پیگیری جدی‌تر را در دستور کار خود قرار دهد.

سالم‌پور با اشاره به نواقصی که در کشتارگاه شوشتر وجود دارد، تأکید کرد: تیم بررسی کننده کشتارگاه شوشتر که از طرف استانداری خوزستان به شوشتر اعزام شده بود از کشتارگاه شوشتر بازدید کرد؛ در این بازدید نواقصی که وجود داشت به شهرداری شوشتر تذکر داده شد و باید در زمان تعیین شده برای رفع این نواقص اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه کشتارگاه شوشتر از طرف پیمانکار نخست ناقص تحویل شهرداری شده است، خاطر نشان کرد: شهرداری شوشتر باید پیگیری‌های لازم را برای تکمیل این کشتارگاه توسط پیمانکار نخست انجام دهد و همه مشکلات موجود در نامه‌ای به استانداری خوزستان اطلاع داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: شهرداری شوشتر در پیگیری مشکلات کشتارگاه بسیار خوب عمل کرده و تلاش‌های آن قابل تجلیل است.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول