اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار عنبرآباد خبر داد

تعریض بلوار مرکزی شهر عنبرآباد

خبرگزاری فارس: شهردار عنبرآباد گفت: تعریض قسمتی از بلوار مرکزی این شهر به طول 450 متر توسط شهرداری انجام شده است.

تعریض بلوار مرکزی شهر عنبرآباد

محمد بیدشکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: تعریض قسمتی از بلوار مرکزی این شهر به طول 450 متر توسط شهرداری انجام شده است.

وی افزود: این کار دشوار به دلیل مشکلات ترافیکی طی روز در این قسمت از شهر به صورت شبانه‌روزی از ساعت 9 شب تا صبح روز بعد انجام می‌گرفت.

بیدشکی تصریح کرد: عرض پیاده‌روهای این بلوار در بعضی از قسمت‌ها حدود پنج تا شش متر و عرض جوی آب حدود 1.5 متر است.

وی ابراز داشت: این در حالی است که عرض هر لاین بلوار حدود هشت متر است که با انجام عملیات تعریض، جوی تبدیل به کانیوو، عرض پیاده‌رو به سه متر کاهش و عرض خیابان به 12 متر افزایش می‌یابد به گونه‌ای که جای پارک یا تردد حداقل یک خودرو به خیابان اضافه می‌شود.

بیدشکی بیان داشت: دلیل دشواری انجام این پروژه، از ریشه حذف کردن کنده‌های بزرگ درختان، قطع شدن انشعاب‌ها و لوله‌های آب و وصل مجدد آن‌ها، عقب‌نشینی بعضی از تیرهای برق، حذف جدول و جایگزین کردن جداول جدید، عقب بردن سایبان مغازه‌ها و نصب مجدد آن‌ها، حذف پل‌های کوچه‌ها و احداث پل‌های جدید، زیرسازی و آسفالت مجدد قسمت تعریض شده است.

وی اذعان داشت: اما از آنجا که نتیجه کار بسیار مثبت و مورد رضایت شهروندان و به ویژه کسبه است در سال آینده حدود یک‌هزار متر دیگر از این بلوار را تعریض می‌کنیم.

بیدشکی با اشاره به پروژه‌های مهم این شهر خاطر نشان کرد: احداث بلوار ورودی شهر از طرف شهر کهنوج به طول بیش از 500 متر، مرمت و بازسازی بلوار ورودی شهر از طرف جیرفت به طول یک‌هزار و 400 متر، زیرسازی بیشتر معابر شهر به مساحت 150 هزار متر مربع، آسفالت تعدادی از معابر شهر به مساحت 50 هزار متر مربع، مرمت تمام پارک‌ها و میدان‌ها و ده‌ها پروژه دیگر در دست اقدام است.

وی گفت: تعداد شش دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین به ارزش بیش از 500 میلیون تومان شامل چهار دستگاه خودروی سنگین «گریدر، غلطک خودرو، جاروب، آتش‌نشانی» و دو دستگاه خودروی پراید و پژو پارس برای شهرداری عنبرآباد خریداری شده است.

شهردار عنبرآباد عنوان کرد: امیدواریم در سال آینده نیز بتوانیم، تعدادی دستگاه سنگین دیگر که از ضرورت‌های مسلم این نهاد است، برای شهرداری خریداری کنیم.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول