اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی قم:

تعریض جاده قم- قنوات به مبارک آباد رسید

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی قم گفت: تعریض جاده قم - قنوات در دستور کار است و این عملیات تا روستای مبارک آباد به پایان رسیده است.

تعریض جاده قم- قنوات به مبارک آباد رسید

علیرضا گلچین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اهم عملیات تعریض جاده قم قنوات اظهار داشت: این جاده که مسیر اصلی مردم بخش و روستاییان است، فقط دو باند کم عرض رفت و برگشت دارد که مشکلات بسیاری را برای همشهریان به بار آورده بود.

وی تصریح کرد: پس از سفر استاندار به بخش مرکزی تعریض این جاده مد نظر قرار گرفت و مقرر شد تا در مدت زمان کوتاهی این پروژه اجرایی شود.

بخشدار مرکزی قم اظهار داشت: این تعریض قبل از پل امیرکبیر آغاز شده و تا شهر قنوات و روستاهای هم‌جوار ادامه خواهد داشت.

گلچین بیان داشت: سالانه تعداد زیادی تصادف در این مسیر به وقوع می‌پیوست اما با تعریض این جاده تمام این مشکلات رفع خواهد شد.

وی گفت: این پروژه هم اکنون تا روستای مبارک آباد رسیده است و به صورت چهار باند مجزا احداث خواهد شد.

بخشدار مرکزی قم در خصوص زمان اتمام این پروژه گفت: طبق تعهد پیمانکار قرار است تا اواخر امسال این پروژه به بهره برداری برسد اما امیدواریم با پیگیری مسئولان شاهد اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه باشیم.

گلچین گفت: بخش قنوات از محرومیت خاصی برخوردار است که با نگاه ویژه مسئولان و تلاش‌های صورت گرفته شاهد کاهش این محرومیت‌ها هستیم.

وی بیان داشت: با سفر استاندار قم به این بخش، مصوبات بسیاری به منظور رشد و عمران و آبادانی بخش به تصویب رسید که انتظار است مسئولان در اجرایی کردن آنها تلاش کنند.

بخشدار مرکزی قم گفت: روستاییان در این بخش مشکلات بسیاری دارند که به تک تک آنها واقف هستیم و با برنامه ریزی‌ها و پیگیری‌های مستمر در تلاش هستیم تا به رفع آنها بپردازیم.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول