اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آمل:

تخریب 5 واحد تجاری برای تعریض 3.5 میلیارد ریال بار مالی داشت

خبرگزاری فارس: شهردار آمل گفت: تخریب پنج واحد تجاری در راستای تعریض معابر شهر آمل با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون ریال صورت گرفته است.

تخریب 5 واحد تجاری برای تعریض 3.5 میلیارد ریال بار مالی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، احمد امیرسلیمانی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه تخریب این واحدها اظهار داشت: در راستای تعریض معابر شهر آمل سه واحد تجاری به مساحت 90 مترمربع واقع در بلوار امام رضا (ع) نبش کوچه رحیمی و دو واحد تجاری دیگر در اسپه‌کلا به مساحت 37 مترمربع تخریب شد.

وی بیان کرد: در این طرح سه میلیارد و 550 میلیون ریال غرامت به مالکان پرداخت شده است.

امیرسلیمانی گفت: از آنجا که وظیفه عمران و آبادانی هر شهر به عهده شهرداری است، با توجه به محدودیت‌های اعتباری شهرداری و حجم نیازهای عمرانی، مشارکت مردم در این امر کمک موثری در ساخت شهر و ایجاد تسهیلات لازم برای رفاه حال شهروندان است.

شهردار آمل ادامه داد: شهرهایی که از میزان مشارکت عامه بیشتری برخوردارند دارای رشد فزاینده‌ای در همه زمینه‌ها هستند و در این زمینه شهرداری آمل امیدوار است با جلب اعتماد و رضایت مردم بستر این همکاری و مشارکت را فراهم آورد و در ساختن شهری زیبا صادقانه تلاش کند.

امیرسلیمانی با تاکید بر اینکه شهرها بر اساس مشارکت مردمی اداره می‌شوند، افزود: یکی از اولویت‌های کاری شهرداری آمل از ابتدای سال جاری تملک و بازگشایی معابری بود که مشکلات زیادی را برای شهروندان به همراه داشت.

وی گفت: با حمایت‌های شورای اسلامی شهر و همکاری شهروندان آملی شاهد بازگشایی معابر متعددی از ابتدای سال بوده‌ایم.

وی با تاکید بر اولویت داشتن نقاط پرترافیک شهر آمل، اظهار داشت: اجرای سریع کارها نیازمند مشارکت و همراهی شهروندان است.

امیرسلیمانی با اشاره به محدود بودن منابع مالی شهرداری در تملک، بیان داشت: اگر شهروندان از امتیازات در نظر گرفته شده در این باره استفاده کنند کارها سریع‌تر انجام می‌شود.

شهردار آمل در پایان گفت: نگاهی به تغییرات انجام شده در برخی از خیابان‌ها و کوچه‌های شهر آمل موید این واقعیت است که در بستر همکاری و همراهی شهروندان زمینه آسایش و رفاه ساکنان منطقه فراهم شده به گونه‌ای که در اکثر موارد با مشارکت شهروندان بخش عمده‌ای از مسیرهای تنگ و باریک کوچه پس کوچه‌ها رفع و با تعریض معابر اقدامات ویژه‌ای در این زمینه انجام شده است.

انتهای ‌پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول