اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گچساران:

پیمانکار پروژه بیمارستان 96 تختخوابی توجهی به تذکرات ندارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران گفت: اعتبارات اختصاص یافته به پروژه بیمارستان 96 تختخوابی گچساران کافی بوده اما پیمانکار این پروژه توجهی به تذکرات مسئولان ندارد.

پیمانکار پروژه بیمارستان 96 تختخوابی توجهی به تذکرات ندارد

سید مرتضی سجادپور ‌امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با انتقاد از پروژه‌های نیمه‌کاره این شهرستان در حوزه نفت و گاز اظهار کرد: پروژه بیمارستان 96 تختخوابی گچساران با وجود اعتبارات کافی نیمه‌کاره و راکد مانده است.

وی افزود: براساس شواهد و مستندات موجود پیمانکار این پروژه توجهی به تذکرهای مسئولان در زمینه تسریع در زمینه ساخت و تکمیل این پروژه ندارد.

سجاد‌پور تصریح کرد: در زمینه تکمیل پروژه بیمارستان 96 تختخوابی گچساران پیش‌بینی‌های صورت گرفته مبنی بر شروع فاز دوم این پروژه بود که این امر هنوز محقق نشده است.

* روند ساخت فرودگاه گچساران طولانی شده است

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران در ادامه با اشاره به پروژه فرودگاه گچساران گفت: روند ساخت و تکمیل پروژه فرودگاه گچساران طولانی شده است.

سجاد‌پور یادآور شد: ساخت و تکمیل پروژه توسعه و تجهیز فرودگاه گچساران با اعتباری افزون بر 100 میلیارد ریال بر عهده شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران است.

وی عملیاتی کردن فاز دوم پایانه مسافربری و دیگر تأسیسات مربوطه فرودگاه گچساران را از جمله پروژه‌هایی عنوان کرد که مردم گچساران چشم انتظار افتتاح آن هستند.

این مقام مسئول در گچساران ابراز داشت: راه‌اندازی دانشکده دولتی نفت و گاز گچساران یکی از نیازمندی‌های اصلی متقاضیان بومی ادامه تحصیل در رشته‌های نفت و گاز در این شهرستان بوده که بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، پذیرش دانشجو باید در این دانشکده از مهر سال جاری آغاز شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران از ادارات خدمات‌رسان خواست تا در زمینه ارائه خدمات مورد نظر این دانشکده همکاری‌های لازم را در دستور کار خود قرار دهند.

* احداث منطقه نمونه گردشگری در باغ شخص حقیقی خلاف مصوبه اداره میراث فرهنگی است

سجادپور با بیان اینکه براساس مصوبه اداره میراث فرهنگی گچساران احداث منطقه نمونه گردشگری در منطقه آبریگون به تأیید رسیده است، عنوان داشت: براساس شواهد و تحقیقات صورت گرفته منطقه گردشگری نمونه بر خلاف مصوبه اداره گردشگری و میراث فرهنگی در باغی متعلق به شخصی حقیقی احداث شده است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه هزینه‌های زیادی در زمینه احداث این منطقه صورت گرفته شده است، مالک باغ از ورود مردم به این منطقه جلوگیری می‌کند که مسئولان مربوطه در این زمینه باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول