اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست آذربایجان‌شرقی:

آذربایجان‌شرقی غبارآلود شد/ مردم از ماسک استفاده کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل محیط زیست آذربایجان‌شرقی گفت: آلودگی و بروز پدیده گرد و غبار در هوای آذربایجان‌شرقی سه برابر حد استاندارد است.

آذربایجان‌شرقی غبارآلود شد/ مردم از ماسک استفاده کنند

بیوک رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: این آلودگی در جنوب استان به بیش از پنج برابر نیز افزایش یافته و هم‌اکنون وضعیت هوای استان به حد هشدار رسیده است.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی بارندگی برای فردا از سوی هواشناسی، این روند تا فردا ادامه خواهد یافت و در صورت تحقق پیش‌بینی بارندگی از بار آلودگی هوا کاسته شده و گرد و غبار موجود در هوا از بین خواهد رفت.

تعطیلی مدارس در برنامه نیست

رئیسی با بیان اینکه تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی در برنامه نیست، گفت: به منظور جلوگیری از تداخل در امور آموزشی سعی می‌شود حدالامکان مدارس و مراکز آموزشی تعطیل نشود، ولی اگر مرحله آلودگی به سوی بحران پیش رود، این امر نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در عین حال تعطیلی ادارات و کارخانجات در دست بررسی است.

رئیسی از همشهریان خواست تا از تردد غیرضروری در سطح شهر و محیط‌های باز خودداری کرده و در غیر این‌صورت نیز حتماً از ماسک به‌عنوان محافظ استفاده کنند.

این مقام مسئول اظهار داشت: دست اندرکاران مدارس از حضور دانش‌آموزان در فضای باز جلوگیری کنند، همچنین به افرادی که دچار بیمارهای قلبی و تنفسی هستند توصیه و تاکید می‌شود تا از حضور در فضای باز اکیداً خودداری کنند.

وی حتی نسبت به ورزش کردن در محیط‌های باز و فضای آزاد نیز هشدار داد. 

انتهای پیام/ب10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول