اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داور بین‌المللی هندبال:

خراسان‌رضوی از ظرفیت بالایی در داوری هندبال برخوردار است

خبرگزاری فارس: داور بین‌المللی هندبال گفت: گر چه داوران خراسانی به لحاظ فنی از سطح بالایی برخوردارند، اما متاسفانه ناشناخته به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

خراسان‌رضوی از ظرفیت بالایی در داوری هندبال برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، امیر زارعی با اشاره به توانمندی و هم‌چنین علاقه‌مندی بالای موجود به هندبال در استان، اظهار داشت: در این رشته، هم‌اکنون 10 داور از خراسان‌رضوی مسابقات را در لیگ‌های مختلف سوت می‌زنند که این تعداد در مقایسه با استان اصفهان که مهد هندبال ایران محسوب می‌شود، ستودنی است.

وی افزود: با وجود آمار رضایت‌بخش داوری هندبال در خراسان‌رضوی و همکاری با فدراسیون جهانی در سوئیس و فدراسیون هندبال کشور، متاسفانه داوران خراسانی آن طور که باید شناخته شده نیستند.

زارعی عنوان کرد: هم‌اکنون بازیکنان مستعد زیادی از خراسان‌رضوی برای تیم هندبال دیگر استان‌ها، هم‌چون کرمان، اصفهان و اراک بازی می‌کنند که امید است با حمایت مسئولان و تامین هزینه‌ها از سوی حامیان مالی، به این استان بازگردند.

داور بین‌المللی هندبال ادامه داد: با ظرفیت مطلوبی که مشهد در ورزش هندبال، چه در بخش بازیکن و چه به لحاظ داوری دارد، پس از 3 سال عدم حضور در لیگ برتر، شاهد موفقیت تیم هندبال اعتماد ایرانیان، نماینده مشهد در مسابقات هندبال لیگ برتر سال 92-91 باشیم.

زارعی با اشاره به حضور پیشکسوتان نام‌آور داوری هندبال در استان خراسان‌رضوی، گفت: داوران بین‌المللی هم‌چون عبدالله کافی، محمد جاهدی و علی محمدیان، سرمایه‌های داوری استان هستند که باید با بهره بردن از تجربه این پیشکسوتان، پشتوانه‌سازی لازم در عرصه داوری استان انجام شود.

وی در ارتباط با وضعیت کنونی خود، گفت: هم‌اکنون مسابقات هندبال لیگ برتر کشور را قضاوت می‌کنم که این مسابقات با حضور 10 تیم در هفته سوم دور برگشت در حال پی‌گیری است.

زارعی ادامه داد: در نیمه دوم سال جاری، مسابقات هندبال آسیایی در رده سنی جوانان و نوجوانان، مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا و مسابقات هندبال نوجوانان و جوانان آسیا در بخش بانوان برگزار می‌شود که به طور حتم در یکی از این رقابت‌ها، سوت خواهم زد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول