اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار مازندران

مشکلات راه دسترسی دانشگاه آزاد آمل بررسی شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار مازندران، مشکلات راه دسترسی دانشگاه آزاد اسلامی آمل بررسی شد.

مشکلات راه دسترسی دانشگاه آزاد آمل بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در این جلسه که عصر امروز در حاشیه دیدار  استاندار مازندران با دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی صورت گرفت، مدیرکل منابع طبیعی مازندران، مدیرکل محیط‌ زیست استان و معاون اداره کل راه و شهرسازی مازندران حضور داشتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات واحد آیت‌الله آملی در این نشست با اشاره به اینکه مشکل امروز این واحد دانشگاهی ایجاد یک راه خاص برای آن است، بیان کرد: رفع این مشکل می‌تواند اهداف این دانشگاه را محقق سازد.

فاضل لاریجانی با اعلام اینکه باید راهی خاص برای این دانشگاه تعریف شود، افزود: مسیر فعلی دارای خطرات و تصادفات زیادی است که باید این روند اصلاح شود.

استاندار مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه از سال‌ها پیش در جریان مشکلات راه دسترسی این واحد دانشگاهی بودم، گفت: رفت‌وآمد متعدد برای این واحد دانشگاهی برای اهالی روستاهای مسیر ممکن است مشکلاتی را ایجاد کرده باشد.

سیدعلی‌اکبر طاهایی با اشاره به اینکه باید راهی برای تامین خواسته دانشگاه یافت شود، افزود: نباید احداث راه از میزان جنگل‌های استان بکاهد.

وی با بیان اینکه از سه میلیون هکتار جنگل‌های شمال کشور، بیش از 30درصد آن کاهش یافته است، تصریح کرد: این روند نباید دیگر تکرار شود.

استاندار مازندران تاکید کرد: باید روش‌های سخت‌افزاری جدید برای ایجاد راه دسترسی مدنظر قرار گیرد.

انتهای ‌پیام/ی30

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول